הפקות וידאו וטלוויזיה באיכות גבוהה באולפנים המקצועיים של סאן וידאו

מתחם האולפנים של S.V (Sun Video) הממוקם במרכז תל אביב מספק מעטפת שירותים רחבה להפקות וידאו וטלוויזיה באיכות הגבהה ביותר. המתחם של חברת סאן וידאו הוקם במטרה להציע הפקות טלוויזיה ווידאו עם מצלמות Full HD וציוד אולפן חדשני ומתקדם לכל הלקוחות. החברה מתמחה בין השאר בהפקות מקצועיות באולפנים וירטואליים ובהפקות מורכבות ועתירות תקציב לקולנוע, לטלוויזיה ולחברות פרסום.

שירותי ההפקה והצילום של סאן וידאו

חברת סאן וידאו הוקמה על ידי אנשי מקצוע בכירים ובעלי ניסיון וידע רב בתחום ההפקות, צוות החברה מונה אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ. הצוות כולל צלמים מוכשרים ויצירתיים, אנשי עריכה וסאונד, במאים, תסריטאים, מאפרים, אנשי תפאורה ועוד.

כדאי לדעת כי חברת סאן וידאו מתמחה בין היתר בשירותי ההפקה הבאים:

 

  • הפקות וידאו וטלוויזיה – פתרון מקיף ומלא להפקות וידאו וטלוויזיה בהתאמה למגבלות התקציב ולדרישות ספציפיות של הלקוח. ההפקה מבוצעת על ידי צוות מנוסה המקדיש את מלוא תשומת הלב בכל פרויקט, צוות האולפן כולל אנשי מקצוע מיומנים המתמחים בתחומים כמו פוסט פרודקשן, צילום, עיצוב והקמת תפאורה, בימוי, כתיבה, קריינות ועוד.  
  • הפקות מקצועיות לתעשיית הקולנוע והיצירה – צוות סאן וידאו מתמחה בהפקות מקצועיות ואיכותיות לקולנוע וליוצרים מוכרים או בתחילת דרכם, בהתאם למגבלות התקציב.
  • הפקת פרסומות – התמחות בהפקת פרסומות לכל סוגי הלקוחות ולכל מטרה, השירות ניתן על ידי צוות מנוסה ובעל ידע עשיר בתחום הפרסום על כל רבדיו.
  • הפקת סרטי תדמית – הפקות מקצועיות של סרטי תדמית קצרים או ארוכים לחברות ולארגונים במשק הישראלי.
  • הפקות באולפן ירוק – שירות מקצועי להפקות מתקדמות ומורכבות באולפן ירוק, כולל פוסט פרודקשן ועריכה מתקדמת לשילוב רקע סטטי או וידאו בזמן הצילומים או לאחר הצילום.
  • הפקת קליפים לאמנים ויוצרים – ניסיון עשיר וציוד מקצועי להפקת קליפים ליוצרים ואמנים מכל הז’אנרים, לרבות זמרים, להקות ועוד.
  • הפקת קליפים לאירועים – הפקה מקצועית של קליפים לאירועים עסקיים או משפחתיים, לרבות הפקת קליפ לחתונה, לבר מצווה, לכנס מקצועי, לתערוכות ועוד.

 

ניסיון, מוניטין ושירות מקצועי ברמה אחת מעל כולם  

מתחם האולפנים של סאן וידאו כולל אולפן וידאו וירטואלי, אולפן ירוק ואולפני טלוויזיה ווידאו Full HD. כל האולפנים וחדרי העריכה מצוידים בציוד המקצועי החדשני והמתקדם ביותר על מנת לספק ללקוחות שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

חברת סאן וידאו גאה בפרויקטים הרבים שביצעה עד היום ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים מכל הארץ. בין השאר, החברה ביצעה ומבצעת פרויקטים עבור ערוץ הקניות בטלוויזיה, הפקת שידורי חדשות הבידור, הפקה מקצועית של תוכנית המקור ושלל הפקות לערוץ הילדים. בנוסף, החברה הפיקה פרסומות לחברות מובילות בישראל כמו הוט, גרואה, טובורג, בירה קורונה ושלל פרסומות נוספות. כמו כן, החברה ביצעה מגוון פרויקטים מוצלחים לחברות הייטק מובילות כמו CISCO, למפלגות, לרשויות מקומיות ולמשרדי הממשלה.

 

תגובות