ג’קוזי גדול לגינה – כך תשדרגו את הגינה הפרטית בבית

כאשר יוצאים לחופשה במלון או בצימר יוקרתי, אחד הבילויים הוא לטבול בג’קוזי הגדול במקום וליהנות מהמים החמימים המרגיעים את השרירים, ומהזרמים המעסים את שרירי הגוף ותורמים לרוגע כללי ולהפגת מתחים נפשיים. מאחר ובשנים האחרונות מחירי מערכות הג’קוזי והספא ירדו, ובמקביל רמת החיים עלתה, יותר ויותר ישראלים מעוניינים לשדרג את איכות חייהם ולהתקין בבית או בחצר ג’קוזי גדול ומרווח המתאים לכל המשפחה.

אם בעבר רבים בחרו בג’קוזי זוגי לגינה הפרטית שלהם, בעיקר משיקולי תקציב, כיום הטרנד הוא להתקין ג’קוזי ענק כדי לאפשר לכל בני המשפחה לבלות יחד במתקן וכדי לארח חברים וקרובי משפחה בנוחות וליהנות מרחצה משותפת באווירה טבעית ומהנה. לכן, אם החלטתם להגשים חלום ולשדרג את איכות החיים שלכם, וכמובן ליהנות מכל היתרונות של ג’קוזי בחצר הבית, כדאי גם לכם להגיע לאולם התצוגה של היבואן כדי להתרשם מקרוב בדגמים השונים ולקבל הסברים מפורטים על מערכות ספא מתקדמות. ייעוץ מקצועי יסייע לכם לקבל החלטה נכונה ומשתלמת.  

ג’קוזי מתקדם וגדול מתוצרת גרמניה

בחירת ג’קוזי גדול לגינה אינה דבר של מה בכך, יש להתייחס לגורמים חשובים כגון תנאי השטח, סוג הקרקע, מידות הג’קוזי, תצורת ג’טים, תכיפות השימוש במערכת הספא, מגבלות תקציב, צורכי עיצוב, אבזור, נוחות השימוש והתחזוקה השוטפת, ועלות ההובלה וההתקנה. יש מגוון רחב של מערכות ג’קוזי גדולות המיועדות לגינות ביתיות ופרטיות, לכן ההמלצה היא “ללכת על בטוח” ולרכוש ג’קוזי רק מיבואן מוכר ובעל מוניטין בענף.

חשוב לזכור כי לא כל יום רוכשים ג’קוזי מרווח לגינה, לכן אין להתפשר על איכות המוצר או על עיצוב וגודל המתקן. כמו כן, מומלץ לרכוש ג’קוזי איכותי המיוצר על ידי מותג מוביל במערכות הספא הביתיות, לכן כדאי לרכוש מערכת מתוצרת מותג גרמני מוכר ואמין כמו Villeroy & Boch. המותג הגרמני נחשב לחברה המובילה באירופה, לחברה יש פטנטים רבים על מערכות הספא שהיא מתכננת, מייצרת ומשווקת בכל העולם. כמו כן, מערכות הג’קוזי של המותג הגרמני מיוצרות מחומרים עמידים ואיכותיים, בהתאמה לתקנים המחמירים ביותר באירופה, והמערכת מתאימה גם לאקלים הישראלי ומיועדת לשימוש חיצוני או פנימי.

ראוי לציין כי מתקני הג’קוזי של המותג הגרמני מיוצרים בעבודת יד ובאמצעות טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות. אלו מערכות ספא מתקדמות הכוללות פטנט ייחודי ובלעדי הנקרא JETPAK, כלומר מושבי ג’ט ייחודיים שאפשר להחליף בקלות כדי לעצב את הג’קוזי עם תצורת הג’טים על פי בחירת הלקוח ובהתאם לצרכיו הייחודיים.

ג’קוזי ל-6 אנשים או יותר

כאשר מתכננים לרכוש ג’קוזי חדש וגדול לגינה, חשוב לבדוק כמה מושבים קיימים במתקן. בדרך כלל, מערכת גדולה כוללת 6 מושבים לפחות, ו-5 מושבי שכיבה. כאשר רוכשים את הג’קוזי ניתן להחליט איזה JETPACK מתאים לכם, כך תיהנו מאפקט עיסוי בעוצמה המועדפת עליכם ובאזורים שמתאימים לכם, למשל אזור הצוואר והכתפיים, גב תחתון, מרכז עמוד השדרה, שרירים רוחביים וכיוצא בזה.

 

תגובות