מגעים מתקדמים לצירוף סיעתו של יוסי סדבון לקואליציה

חשיפה בלעדית באתר השרון פוסט: האם סיעתו של יוסי סדבון הכוללת את קרן גרשון ותהילה מימון תצטרף לקואליציה? אין ספק שהציבור ברובו ישמח לראות את סדבון וחברות סיעתו מצטרפים לעשייה ומקבלים תפקידים חשובים לטובת העיר

מאת: אירית מרק

רפי סער ויוסי סדבון

השבוע נפגשו יאיר אברהם וחבר המועצה יוסי סדבון לקפה פוליטי בבית קפה בעיר במטרה לקדם את סדבון לקואליציה. בשבוע הבא מתוכננים סדבון ורפי סער, ראש העירייה להיפגש בנושא.

הקולות בעיר ברורים ורובם בעד כניסת סדבון לקואליציה. בכיר בעירייה סיפר לאתר השרון פוסט כי “ליוסי תפקיד חשוב מאוד בעירייה וללא ספק יוכל לתרום מיכולותיו הרבות”.

יוסי סדבון אמר לשרון פוסט “היתה בקשה לצרף אותי לקואליציה ואת סיעתי כמובן, מטעם ראש העיר, אני רואה בזה מחמאה גדולה והערכה לסיעה ולחבריה וחברותיה. הסברתי לראש העיר שההצעה הזו כבר הייתה על הפרק גם לפני חצי שנה מיד לאחר בחירתו, וביקשתי כדי שנוכל לתרום לעיר ולהשפיע, לקבל מעמד וסמכויות לביצוע. לצערי הרב הנושא לא הסתייע ואחרים קיבלו את התפקידים שאני ביקשתי”.

יוסי סדבון עם חברות סיעותיו, קרן חגואל ותהילה מימון

 

מה ביקשת?

“ביקשתי להיות סגן וממלא מקום גם בהתחשב בעובדה שהיה סיבוב שני והתוצאות היו כמעט זהות וחשבתי שהציבור רוצה לראות אותי בתפקיד מרכזי ולכן ביקשתי את הדרישות האלה. ראש העיר משיקוליו החליט שלא לתת מה שביקשתי ואני מאחל לו בהצלחה עם מי שבחר”.

אז מה הסיכוי שתצטרף לקואליציה כעת? מה צריך לקרות?

“לא רואה איך ראש העיר מסוגל כיום לתת סגן וממלא מקום ולשנות את המציאות הפוליטית בעיר וההסתברות שמהלך כזה יקרה ללא התפקידים הנו ברמה נמוכה. אני רוצה לציין שאנחנו פעילים מאוד בעירייה גם בוועדת ביקורת, גם בוועדה לתכנון ובניה, כספים, מפעל המים, החברה הכלכלית, אנחנו תורמים הרבה מאוד לטובת העיר ונמשיך לעשות את זה”.

יאיר אברהם, ראינו אתכם בביי דה ווי, בשיחה ולא רצינו להפריע… 

“נפגשתי לשיחת עדכון חברית עם יוסי סדבון ועם ד”ר עמיחי אלפרוביץ, לא הייתי בשליחות, נפגשתי כחברים ואשמח מאוד כמובן אם יוסי יצטרף ויתרום מכישוריו לעיר, אני חושב שזה מאוד חשוב שיוסי יצטרף ויתרום, נקודה! התרשמתי מאוד משתי חברות סיעתו. יוסי לא נתן תשובה שאפשר להבין ממנה. אני סיימתי עם הפוליטיקה וכל כולי מרוכז בעשייה חינוכית”.

יאיר אברהם. צילום: יפית צרפתי.

תגובות