יו”ר ש”ס בכפר סבא, שמעון פרץ, יצא נגד מצעד הגאווה וחטף אש מכל הכיוונים. הבן שלו נחלץ וריגש

יו”ר ש”ס בכפר סבא, שמעון פרץ, וחבר מועצת העיר לשעבר, תוקף רבנים בעיר ששתקו לנוכח המצעד “יש בעיר דו-קיום בין חילוניים לדתיים, למה היה צריך להעמיד את כל זה במבחן?, כך במילים אלו פותח שמעון פרץ את הראיון שנערך עמו במיינט כפר סבא. בכתבה שהעלה בני קימרון, אומר פרץ “רבני העיר הפתיעו אותי בכך שלא הביעו שום מחאה נגד מצעד הגאווה. אני לא מבין איך הדבר הזה עבר בשקט. הרי כמו שכתוב בתורה ‘לא תגנוב, לא תרצח’, כך גם חל איסור על משכב זכר. אף אחד לא מחה, לא ניסה למנוע ולא ארגן הפגנות נגד”.

התגובות לראיון ברובן היו קשות נגד אמירותיו של פרץ. “אני אסביר לך איך זה עבר בשקט – כי לא צריכים לשאול אתכם… כפר סבא חילונית! מרצ קיבלו 4 מנדטים והם בקואליציה, והם שומרים על כפר סבא מוארת. ואתה, תישאר בחושך שלך ואל תפריע לאנשים לחיות את חייהם”, כתבה אחת בשם אורית דומינסקי.

מי שריגש בין עשרות התגובות היה בנו של פרץ, יהודה שהחליט להתערב ולהגיב “סליחה על השעה.
(2 דקות של בטחון, מאחורי מקלדת.)”, כתב יהודה “האיש שלמטה זה אבא שלי, כן כן זה עם הכיפה, החרדי, המשתמט, האוכל חינם, הכפוי טובה, זה שחי על חשבונכם. אז בואו ואספר לכם קצת על אותו ״שמעון פרץ״ שאותו רובכם מגנים, ״לא מסמפטים״, שמעון פרץ חוזר בתשובה לפני 34 שנה. שמעון פרץ שירת בהנדסה קרבית. שמעון פרץ בהתנדבות מלאה בעיריית כפר סבא, ללא שכר וללא טובות הנאה.
וכל זה למען השכבות החלשות בעיר! שמעון פרץ הפרימיטיבי מטפח בית בו 8 ילדים ו19 נכדים.
שמעון פרץ מנהל עסק עצמאי בתחום הטקסטיל בתל אביב למעלה מ40 שנה. שמעון פרץ נותן ודואג וסוחב על כתפו מספר נפשות שאי אפשר לתאר במספרים. (הן פיזית והן מנטלית) אבא שלי כבר זכה לכמה הכפשות, רעות ומרושעות בבחירות האחרונות ובהוראה שלו בחרנו לשתוק. היום זה אבא שלי מחר יכול להיות שלכם. אותו שמעון פרץ שראה לנכון להגיב בקשר ל״מצעד הגאווה״, בשמו של הזרם אותו הוא מייצג ובנוסף לדעותיו האידיאולוגיות., זוכה לקריאות כמו ״חשוך, פרימיטיבי, לא ליברלי, תתפטר יא חלאה״..
אם אתם כל כך מקבלים את ה״אחר״ וכל כך סבלניים, למה הם כן!! והוא לא?? איך יוצא שבן אדם שמביע עמדה זוכה לכאלה מילים, על סמך דעה בלבד. לא על סמך עובדות על עצם היותו אדם!! אז אם כבר מקבלים, אז את כולם!!! דתיים, חילוניים, הומואים, אתיופים, מסורתיים, או במילה אחת כולם!!!
תפסיקו לקבל בטחון מאחורי מקלדת, יש כח למילים שלכם. לנו זה לא כזה קריטי, כי אנחנו יודעים מאיזה חומר הבן אדם עשוי. אבל במקרה אחר, תשקלו מילים, יש משפחה שמתמודדת עם ההשלכות וחבל.
לעתיד טוב יותר, אוהב יותר ומקבל יותר “. 

תגובות