ביום שלישי השבוע: בחירות דרמטיות לראשות ועד העובדים בעיריית כפר סבא

ביום שלישי השבוע: בחירות דרמטיות לראשות ועד העובדים בעיריית כפר סבא

ביום שלישי השבוע יתקיימו בחירות לוועד העובדים בעיריית כפר סבא. 4 מתמודדים על ראשות ועד העובדים: חיה שפירא המכהנת בתפקיד כ-20 שנה, דני סובעי העובד במחלקת גני הילדים, בני פלג העובד באגף רכב ואסף גולן העובד באגף תרבות.

בעירייה נשמעים קולות בין עובדי העירייה המבקשים לרענן השורות בוועד העובדים “אני רוצה ואני מאמין שכולם, מודים לחיה שפירא על שנים רבות כיו”ר הוועד, היו לה שנים טובות והיו לה שנים הרבה פחות טובות. וגם היא עצמה היתה צריכה להבין שהוועד צריך מנהיגים חדשים, דם חדש, יו”ר שידאג לרווחת העובד. מה עוד, שעוד שנה היא יוצאת לפנסיה”, אמר אחד מהעובדים.

בתוך כך, לשרון פוסט נודע כי אחד המתמודדים לראשות הוועד, בני פלג, הגיש עתירה בחמישי שעבר בה הלין על העובדה כי מתמודד לראשות הוועד, לא יוכל להתמודד כחבר ועד.

מוזמנים להצטרף לקבוצת כפר סבא שלנו 

עו”ד עוז גולדברג, מנהל חטיבת רשויות מקומיות ביטל את ההחלטה והבהיר במכתב שהוציא לדניאל אנסקי מההסתדרות כי עובד עירייה המעוניין להתמודד לראשות הוועד, יוכל להתמודד גם כחבר ועד, אם יעשה זאת עד ראשון בשעה 1600.

המתמודד לראשות הוועד, בני פלג,  נשמע שבע רצון עם קבלת תשובתו לעתירה שהגיש “החלטתי להתמודד לראשות ועד העובדים בעיריית כפר סבא, מכיוון שעובדים רבים פנו אלי וביקשו לסייע ולעזור לבחירתי. בכוונתי לקדם נושאים רבים למען העובדים כמו למשל נתחיל בהעלאת שכר היסוד לכלל העובדים, לא יתכן שעובדים יקבלו במשרה מלאה כ-5 אלף שקלים לעומת משכורות שהם הרבה יותר גבוהות ברשויות אחרות. הסייעות צריכות העלאת שכר והטבת תנאים, כך אני מאמין שיותר סייעות ירצו לעבוד בעירייה, פקחי העירייה – יש צורך בשיפור תנאיהם כולל שכר וכך גם כל אבות הבית, גם מזכירות ופקידות צריכות ודחוף התערבות. יש פקידות רבות בעירייה, ותיקות, העובדות במשרה מלאה ומרוויחות 5,000 שקלים. מי שמע על כזה דבר? אני מתחייב, ומבטיח, כי לא אשקוט ולא אנוח עד שהטבות אלו לעובדים והעוול ארוך השנים יתוקן. אני קורא לעובדים ולעובדים לשים עצמם בראש סדר העדיפויות ולהאמין כי ניתן לעשות השינוי. אני מאמין בעזרת השם, כי מחר העובדים יקבלו נציגות חדשה, ראויה ולוחמת ללא פשרות על זכויותיהם”.

המצע של דני סובעי מדבר על תו חנייה לעובדי העירייה בשעות עבודתם באזור עבודתם, מתן קדימות לעובדי עירייה ולתושבי העיר במכרזים עירוניים לבעלי תפקידים, הקמת עמותת ועד עובדי עיריית כפר סבא חברות הבת  ובני משפחותיהם. “על ידי כך הועד הנבחר יוכל לדאוג לרווחת עובדי עיריית כפר סבא ובני משפחותיהם בתחומים השונים כגון: פעילות תרבות, בריאות ורווחת הפרט. לארגן ולקיים אירועים חברתיים עבור חברי העמותה וידידיה בתחומי פעילות העמותה כגון: ימי עיון, כנסים וכדומה. לייצג את חברי העמותה מול מוסדות תרבות, רווחה ובריאות לרבות חברות תיירות ונופשונים, ספקי שירות חברות ביטוח וכן כלפי כל גורם העשוי לשרת את מטרות העמותה וחבריה. הנהגת זמן תקן למענה של מנהלים לעובדים”.

תגובות