מינוי חדש באגף החינוך : הדס טרוסטלר מנהלת המחלקה לילדים בסיכוי

הדס טרוסטלר, תושבת כפר סבא, נבחרה לתפקיד מנהלת המחלקה לילדים בסיכוי (פרט) באגף החינוך. טרוסטלר תחליף בתפקידה את נתי ברכר נפתלי, שחוזרת  לתפקיד ניהולי במשרד החינוך.

הדס טרוסטלר שימשה משך שנתיים כמנהלת מחלקת הפרט באגף החינוך בעיריית רמת השרון, וכיהנה כיו”ר ועדות ההשמה, הובילה את פיתוח מסגרות החינוך המיוחד בעיר ואת הקשר בין מערכת החינוך למשפחות התלמידים עם הצרכים המיוחדים. בין היתר, הייתה אחראית גם על ניהול מערך הסייעות, על ניהול מערך השיבוץ ועל קידום והטמעה של תוכניות פדגוגיות והעשרה

הדס טרוסטלר

בשנה האחרונה שימשה בתפקיד הדרכה במערך הפיקוח במחוז תל אביב של משרד החינוך, והייתה מעורבת בהיערכות לקראת יישומה של הרפורמה בחוק החינוך המיוחד.

כמו כן, כיהנה טרוסטלר כסגנית מנהלת בבית הספר ע”ש יגאל אלון בהוד השרון, שם הובילה את בית הספר לאות מצוינות בחינוך חברתי, יהודי ציוני, ובעבר הייתה אחראית על הוראה מתקנת בבית הספר “גורדון” בכפר סבא.

המחלקה לילדים בסיכוי באגף החינוך העירוני נותנת מענה ייחודי המותאם לתלמידים שוני צרכים בגיל 21-3, כשמטרת העל של המחלקה היא לשפר את איכות חייהם ולשלבם באופן מיטבי בקהילה, על פי יכולותיהם.

המחלקה אחראית על קיום ועדות השמה, שיבוץ תלמידים למסגרות חינוכיות העונות על צורכיהם, קידום שילוב התלמידים במסגרות החינוך הרגיל ובקהילה, פיתוח וקידום יוזמות חינוכיות במסגרות החינוך המיוחד ועוד.

בשנת הלימודים הקרובה יפעלו בכפר סבא 30 גנים של החינוך המיוחד. כמו כן פועלות בעיר כיתות לחינוך מיוחד משכבת א’-י”ב.

מנהל אגף החינוך, ד”ר אורי ארבל-גנץ: “אני מאחל לנתי הצלחה רבה והמשך עשייה חינוכית והובלה מנהיגותית בתפקידה החשוב הבא ומודה לה בשם כל קהילת העיר על פעילותה הרבה והמבורכת בשלוש השנים האחרונות, כמנהלת המחלקה לילדים בסיכוי. אני מקדם בברכה את הדס, המביאה עימה ניסיון מקצועי עשיר, כמו גם ידע רב וניסיון ניהולי מערכתי בתחומים שבליבת עיסוקה של המחלקה. אין לי ספק כי היא תמשיך להצמיח את העשייה בתחומים אלו במערכת החינוך העירונית ותוסיף לקדם ולפתח תחומים חדשים ולהרחיבם”.

תגובות