מחר (שני) בשעה 19:00 בבית רייזל (גאולה 12) מפגש תושבים מיוחד בנושא פרויקט “מהיר לעיר”

מחר (שני) בשעה 19:00 בבית רייזל (גאולה 12) מפגש תושבים מיוחד בנושא פרויקט “מהיר לעיר”. הציבור מוזמן להגיע.

מאת : אירית מרק

מחזיק תיק התחבורה, סגן ראש העיר, עילאי הרסגור הנדין “אני ממליץ מאוד להגיע, לשמוע מפי אנשי המקצוע על הפרויקט ולקבל את התשובות לכל השאלות. כמו כן, אנחנו ממשיכים לשמוע דעות והצעות לגבי שינויים ושיפורים במקטעים הבאים שיבואו לאחר המקטע המזרחי של ויצמן. כבר ביצענו מספר התאמות, ונושאים נוספים נמצאים בדיון. התוכנית התפעולית של קווי התחבורה הציבורית גם היא תובא בקרוב לשיתוף הציבור”.

עוד מציין הרסגור הנדין “בקרוב נתחיל בעבודות בחלק המזרחי של ויצמן, שהוא פשוט יותר לביצוע. במקביל נמשיך בשיתוף הציבור לקראת כניסה לחלק המרכזי של הרחוב בעוד כשנה. אנחנו לא נשארים במקום ולא נותנים למרכז העיר להירקב ולקרוס. המדיניות התחבורתית תבוצע כדי שלא נמצא את עצמנו בעוד כמה שנים בפקק של שעות בדרך למקומות העבודה.

נתצ

העבודות יהיו יעילות, וכפר סבא היא העיר היחידה בארץ שתבצע אותן באמצעות החברה הכלכלית שלה על מנת לעמוד ביעד. למצוא בעיות תמיד אפשר. החלטות תמיד אפשר לדחות, ואכן עיכבנו את תחילת העבודות על מנת לשמוע ולקבל הערות (ונמשיך לעשות זאת לקראת ביצוע המקטעים הבאים). אך מנהיגות אמיתית יודעת להכריע. אנחנו הולכים לשינוי גדול. לשם כך נבחרנו. תהיה לנו עיר שנעים וכיף לחיות בה – גם היום ואפילו עוד יותר בעתיד,.

תגובות