נחשו: מהם 5 הקריאות השכיחות ביותר במוקד העירוני

הנושא המטריד ביותר את תושבי העיר : על פי המוקד העירוני, בחצי השנה האחרונה, הנושא המטריד ביותר הוא חניה אסורה ברחבי העיר. בחודש דצמבר האחרון הגיעו 711 פניות למוקד העירוני על חניה אסורה. תלונות רבות מאוד מגיעות מנהגים ברחוב ויצמן, המתלוננים על נהגים אחרים המפריעים לתנועה.

מאת: אירית מרק

יצוין כי מאז דצמבר קיימת ירידה ובחודש אפריל האחרון התקבלו במוקד רק 444 תלונות.

יצוין כי מהשכונה הירוקה מתקבלות תלונות רבות מאוד על רעשים, חניות אסורות וכדומה. הכוונה לרעשי בתים – מסיבות וכדומה

הנושא השני המעיב ביותר על התושבים הוא נושא המדרכות בעיר. מהמורות, נפילות, מקטעים שונים, פציעות, מדרכות שבורות וכו – נושא זה מעסיק מאוד את התושבים, גם בגלל העובדה כי מדרכות רבות בעיר לא הוחלפו מזה עשורים.

יצוין כי גם בנושא זה קיימת ירידה משמעותית בחצי השנה האחרונה ובחודש אפריל התקבלו 161 תלונות בלבד, לעומת 313 חצי שנה קודם.

פינוי גזם ופינוי אשפה פח ירוק – שומר על עקביות פחות או יותר במספר התלונות, ב ינואר נרשמה קפיצה גדולה בתלונות בנושא. בחודש אפריל גם נרשמה עליה גדולה אך מדובר בחודש בו חל חג הפסח ולכן בכל שנה יש ריבוי תלונות.

מגמת התלונות על אי חזרה לפונה המתלונן במגמת ירידה. אם בדצמבר מספר התלונות עמד על 362 הרי שבאפריל התקבלו 84 תלונות בלבד על אי התיחסות / חזרה לפונה

מעיריית כפר סבא נמסר: “עיריית כפר סבא מפעילה פרויקט רחב היקף תחת השם חמשת האבנים, שמטרתו לייעל ולשפר את השירות הניתן לתושב. במסגרת פרויקט זה, נבדקו כל הקריאות המתקבלות במוקד והוכנה תוכנית עבודה המתבססת על חמשת הנושאים שלהם המספר הרב ביותר של קריאות. תוכנית העבודה כוללת בין היתר בדיקה של כל המדדים, במטרה להעניק לתושבים שירות מיטבי. כמו כן, בהתאם לתוצאות שהתקבלו, מבצעת העירייה באופן יום-יומי טיפול יזום בנושאים השונים. הירידה הניכרת שנרשמה בחצי השנה האחרונה באחוז הקריאות המתקבלות בעירייה, מעידה על הצלחת הפרויקט. המידע כולו משוקף באופן מלא לתושבים באתר זירת השקיפות, בו מידע רב על פעילות העירייה. נושא השקיפות הינו ערך רב חשיבות בכל פעילות העירייה, והציבור מוזמן לבקר באתר זירת השקיפות באתר העירוני”.

תגובות