עיריית כפר סבא החלה בשנה האחרונה לבצע מדד ניקיון בית ספרי: היכנסו וראו

השרון פוסט חושף: בכפר סבא מדד הניקיון בבתי ספר מסוימים מקבל את הציון 100 ובתי ספר אחרים טעונים שיפור רב בכל הקשור לניקיון והגיינה.

מאת: אירית מרק

בחודש יוני, כמו בכל חודש השנה, ערכה עיריית כפר סבא, בדיקה יסודית ומעמיקה בכל בתי הספר בעיר. לפניכם בטבלה ניתן לראות כי בחודש יוני 2019 בתי הספר הדמוקרטי מקבל את הציון הנמוך ביותר ואחריו חטיבת שז”ר וביה”ס רמז. באתר העירייה תוכלו לראות איתי ספר השתפרו מתחילת ה במדד ואלו ירדו לתחתית הטבלה.

בתיה”ס שקיבלו את הציון הגבוה ביותר במדד הניקיון וחזות בית הספר לפניכם בטבלה

 

 

 

 

 

 

כזכור זה לא מכבר השיקה העירייה את זירת השקיפות באתר העירייה, שם יכולים תושבי העיר לקבל בכל רגע נתון נתונים על איכות האוויר שהם נושמים, להתעדכן במדדי השירות ובאחוזי המענה הטלפוני העירוני, סטטוס הטיפול בפניות במוקד העירוני, לדעת מי הם בתי הספר הכי נקיים, לקרוא על מקבלי השכר הגבוהים ביותר בעירייה, ללמוד אודות התקציב העירוני ואף לצפות בתעודות השירות של המחלקות והאגפים

בהודעה לעיתונות שהוציאה העירייה נמסר כי מדובר במיני סייט ייעודי, שהינו חלק מהאתר העירוני, והוא כולל את כל המידע והמסמכים העירוניים במגוון רחב של תחומים. באמצעות המיזם ניתן להיחשף למגוון רחב של נתונים על העיר והעירייה, ולעקוב מקרוב אחר כלל תחומי העשייה העירונית בשקיפות, נוחות ונגישות. כפר סבא הינה העיר הראשונה שמשיקה תכנית שקיפות עירונית מקיפה, שמטרתה הנגשת המידע הציבורי והעירוני למען התושבים.

המידע חולק לקטגוריות, כך שההתמצאות היא קלה, נוחה ויעילה. בין הקטגוריות המוצעות ניתן למנות את הנושאים: שקיפות סביבתית, תכנון ובנייה, חינוך, שיתוף ציבור, מועצת העיר, מדדים ובקרות, חוזים ומכרזים, סטטיסטיקה, מענקים ותמיכות, סקירת פעולות הרשות ועוד. בין השאר ניתן למצוא באתר החדש: זמני התקן למענה הטלפוני ביחידות השונות, מדד ניקיון בבתי הספר, דוח מבקר העירייה, פרוטוקולים מישיבות מועצת העיר, מסמכי תכנית בנייה, אמנת השירות, שיתוף הציבור לפרויקטים שונים ורבים נוספים.

“זירת השקיפות- 365 מעלות של שקיפות” – שמה את התושב במרכז העשייה תוך יישום חזון השקיפות והנגישות עבור התושבים. רפי סער, ראש העיר, “כפי שהבטחתי, המדיניות החדשה אותה אני מנהיג בעירנו שמה אתכם התושבים במרכז העשייה והכל בשקיפות מלאה. מטרתנו היא לייעל את הדיאלוג עם התושבים, ולהנגיש את כלל השירותים העירוניים באתר האינטרנט. המלאכה שלנו עוד מרובה, לפנינו עומדים אתגרים ומשימות רבות וכולם ינוהלו בשקיפות מלאה ובשיתוף הציבור.  אני מזמין את כל תושבי העיר להיות מעודכנים בכל עת באתר העירייה ובזירה”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מעיריית כפר סבא נמסר: “מדובר במדד שמטרתו בין היתר לשפר את השירות לתושב ושנמצא בעלייה מתמדת בחצי השנה האחרונה. עיריית כפר סבא שוקדת באופן יזום ויומיומי על שיפור השירות בכל התחומים, תוך שהיא פועלת בשקיפות מלאה. מדד ניקיון בתי הספר, המפורסם בזירת השקיפות העירוני בנוסף לנתונים רבים אחרים, מוכיח ומשקף את השיפור הניכר והמשמעותי בניקיון בתי הספר בעיר במהלך החודשים האחרונים. ראוי לציין, כי פעולות העירייה השונות, ביניהן טיפול יזום ושוטף בכל אשר נדרש, הן אלו שהובילו לציונים הגבוהים שקיבלו בתי הספר בחודש יוני, ונמשיך לבצע את כל הפעולות הנדרשות ומעבר לכך, למען כל תלמידי ותושבי העיר”.

תגובות