יולי גת תחליף את רבקה הריסן כמנכ”לית מפעל המים

יולי גת, ממנכ”לית רשת ‘בית בלב’ ורשת ‘בית בכפר’, לניהול מטה הבחירות של רפי סער ועכשיו: מינויה לתפקיד מנכ”לית מפעל המים.

מאת: אירית מרק

יולי גת, כפר סבאית מזה כ- 30 שנים, בת 56 נשואה ואם לבת, היא בעלת רקורד מרשים של עשייה. היא בוגרת הטכניון בהצטיינות בהנדסה, תעשייה וניהול ובעלת תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן. בעברה, כיהנה כמנכ”לית רשת הדיור המוגן ‘בית בכפר’ במשך למעלה מ-15 שנה. לאחר מכן, התבקשה ללוות את רשת ‘בית בלב’, רשת לדיור לגיל השלישי מקבוצת מכבי שירותי בריאות, בה שימשה כמנכ”לית כ-3 שנים. בין לבין מרצה בתכניות לניהול מוסדות למבוגרים באוניברסיטת תל-אביב וחברה בוועד המנהל של האגודה הישראלית לגרונטולוגיה. עד לאחרונה בעלת עסק עצמאי המלווה יזמים בתהליכי הקמה של מוסדות לאוכלוסייה מבוגרת ובמקביל, מפעילה מחלקה סיעודית ושירותי רפואה וסיעוד עד הבית.

סער נהג לקיים את כל פגישות המשא ומתן עם יולי גת שכאמור הפכה לאשת סודו והיועצת האישית שלו. ברוב הפגישות עם המועמדים, נכחה גת שהפכה בנוסף ליועצת הסתרים גם למי שניהלה אישית משא ומתן מול המועמדים.

לפני כחודשיים חשפנו כי רבקה הריסן החליטה לעזוב מיידית את מפעל המים לנוכח חילוקי דעות קשים שהתגלעו בינה ובין אחד מחברי הדירקטוריון.

בישיבת הנהלת מפעל המים הקרובה יתבקשו חברי הדירקטוריון לאשר את מינויה גת לתפקיד מנכ”לית מפעל המים.

מעיריית כפר סבא נמסר: “הנהלת מפעל המים תמנה בתקופה הקרובה מ”מ מנכ”ל למנכ”לית מפעל המים רבקה האריסון, שהודיעה על פרישתה לאחר שנים ארוכות”.

תגובות