במסגרת “מהיר לעיר”: יוטמנו קווי מתח לאורך רחוב ויצמן ויינטעו עצים גבוהים ונותני צל לאורך הדרך

עיריית כפר סבא הצליחה להגיע להסדר על פירוק עמודי החשמל והטמנת קווי המתח לאורך מקטעים גדולים של רחוב ויצמן והרחובות החוצים אותו. ההטמנה תבוצע על חשבון משרד התחבורה במסגרת תוכנית “מהיר לעיר”, שעתידה לצאת לדרך בזמן הקרוב

כבר עשיתם לייק לדף שלנו >> השרון_פוסט

הטמנת החשמל תבוצע לאורך רחוב ויצמן, בקטע שמרחוב תל חי עד אחרי רחוב הרצל, ובהמשך מרחוב ירושלים ועד רחוב בילינסון. כמו כן, תתבצע הטמנה ברחוב ירושלים, בקטע שמרחוב ויצמן עד רחוב נחשון, ברחוב סוקולוב בקטע שמרחוב ויצמן עד רחוב אנה פרנק, וברחוב הרצל בקטע שמרחוב הכרמל עד רחוב הבנים.

ההטמנה תגדיל את רוחב הדרך עבור הולכי הרגל, תאפשר נטיעה של עצים גבוהים ונותני צל לאורך הדרך ותסייע בשיפור חזות מרכז העיר. זאת בנוסף לעבודות אחרות לשיפור פני רחוב ויצמן שיבוצעו במסגרת הפרויקט, כגון החלפת ריצוף, הצבת עמודי תאורה מודרניים והתקנת ריהוט רחוב חדשני, בין היתר ספסלים, פחים ועוד.

ראש העיר רפי סער: “במסגרת תוכנית ‘מהיר לעיר’ יבוצעו שיפורים נרחבים, לרבות שיפורי בטיחות, במרחב הציבורי בכלל ובלב העיר בפרט. אנו קשובים לרחשי הציבור ופועלים בשקיפות מלאה ובשיתוף פעולה עם כל הגורמים, על מנת לבצע תוכנית מיטבית, שתשרת את כלל התושבים בכפר סבא. הטמנת קווי המתח היא נדבך נוסף בשינויים המבוצעים על ידי עיריית כפר סבא בתוכנית, למען רווחת כולם ובמסגרת החזון העירוני לשמירה על איכות הסביבה, טיפוח חזות העיר והגדלת מספר העצים והשטחים הירוקים בעיר”.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, הקיימות והחדשנות עילאי הרסגור-הנדין: “פרויקט ‘מהיר לעיר’ יאפשר לנו לא רק לשדרג באופן משמעותי את היכולת להגיע ממקום למקום בכפר סבא ומחוצה לה, אלא גם יביא לשיפור ניכר של החיים בעיר. ברצוני להודות לכל התושבים שהביעו את דעתם בנושא הטמנת קווי המתח במרכז העיר. שיתוף הציבור עובד, והמאמצים הגדולים שעשינו בנושא העלו פרי. המקטעים בהם הצלחנו להעביר את ההחלטה להטמין את קווי החשמל הם משמעותיים ויסייעו לנו לשפר את חוויית השהות במרכז העיר, לנטוע עצים גבוהים ולהסיר מחסומי נגישות”.

תגובות