ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, הקים עם סגניו, איתן צנעני ודני הרוש, צוותי חשיבה לטיפול בשכונות

ראש העירייה, רפי סער, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר דני הרוש, וממלא מקום, סגן ראש העיר ומחזיק תיק השכונות עו”ד איתן צנעני, מקיימים בחודשים האחרונים סיורים נרחבים ברחבי העיר ובשכונות השונות, יחד עם נציגי התושבים, במטרה לטפל בתשתיות שהוזנחו משך שנים ארוכות. כך למשל, התקיימו סיורים שונים בשכונות קפלן, כיסופים, הדרים, יוספטל, עלייה ועוד, כמו גם ברחובות שונים בכפר סבא.

מאת: אירית מרק

ראש העירייה, רפי סער עם סגניו

הסיורים השונים עסקו בנושא טיפוח השכונות והרחובות, שדרוג הגינות הקהילתיות, הרחבת פעילות בני הנוער באזור, מצוקת חניה, הוספת גופי תאורה והנגשת מדרכות ותיקונן.

ראש העירייה הנחה להקים צוותי חשיבה וביצוע פעולות מול הגורמים העירוניים השונים, במטרה להעניק לתושבים שירות מיטבי ולקיים שיתופי פעולה בין הצדדים. בנוסף, הוחלט על ביצוע הליך שיתוף ציבור לצורך הקמת גן שעשועים חדש בשכונת גבעת אשכול, שישרת את ילדי האזור בפרט, ואת ילדי כפר סבא בכלל.

מהעירייה נמסר כי בשבועות האחרונות יצאה לדרך תוכנית לשדרוג תשתיות ברחובות שונים ברחבי העיר, כמו גם תוכנית לשיפוץ גינות ציבוריות, כאשר רק לאחרונה נחנכה בשכונת קפלן גינת הבנים המחודשת, במסגרתה הוצבו מתקני משחקים חדישים, הותקן משטח משחקים חדש, בוצעו עבודות גינון ועוד.

ראש העיר, רפי סער: “עיריית כפר סבא מקדמת פיתוח של השטחים הציבוריים ברחבי כפר סבא. אני רואה חשיבות רבה בשיפור התשתיות. במשך שנים לא נעשו עבודות מסוג זה, ומצב הרחובות בעיר בכי רע. תוכנית העבודה לשנת 2019 כוללת ביצוע עבודות תשתית רבות ושונות, במטרה לשפר את מראה העיר ולהעניק לתושבים את השירות המיטבי”.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, דני הרוש: “לבקשתו של ראש העיר, יצאה לדרך תוכנית רחבת היקף הכוללת קרצוף וריבוד כבישים, החלפת ריהוט רחוב לפי הצורך, שיפוץ גינות ציבוריות, ביצוע שיפורים בטיחותיים ועוד. במסגרת הליך שיתוף הציבור, מתבצעים סיורים עם התושבים, במהלכם מועלים נקודות חשובות, ואלו ייבחנו לעומק”.

סגן ומ”מ ראש העיר ומחזיק תיק השכונות, עו”ד איתן צנעני: ” אין ספק כי העיר מצויה כיום בתנופת עשיה והתפתחות. כחלק משדרוג התשתיות בעיר, אנו נותנים דגש על שדרוג התשתיות בשכונות הוותיקות. במסגרת זו, אנו מקיימים פגישות רבות עם ועדי השכונות ונציגי התושבים, וכן סיורים בשטח, על מנת לפתח ולשדרג את התשתיות בהתאם לצורכי התושבים, תוך מתן משקל להעדפותיהם ובקשותיהם”.

תגובות