אוטובוס מטרופולין 564 נתקע והאוטובוס עמוס החיילים חיכו למעלה משעה לחלופי “הדרך המזלזלת בה התייחסו לזה במוקד הייתה פשוט מזעזעת”

“עליתי על קו 564 אוטובוס מתחנה מרכזית כפר סבא לבית חולים תל השומר (הקו עבר מאגד למטרופולין), מספרת החיילת נ, לאחר שהיא ועוד עשרות חיילים המתינו למעלה משעה לאוטובוס חלופי שיגיע לאחר שהאוטובוס עליו עלו התקלקל “אוטובוס מלא בחיילים (אני בעצמי חיילת), אנשים מבוגרים, ואנשים שרוצים להגיע פשוט ליעד”

מאת: אירית מרק

החיילים והחיילות ממתינים

מה קרה בדיוק ?

“בשעה 7:50 הוא נתקע באמצע הרמזור בקניון שרונים בהוד”ש. (הקו יוצא ב7:10 מתחנה מרכזית, לפניו ב – 6:40 האוטובוס של 6:40 לא הגיע לחיילים, אז נוצר מצב שהמון חיילים מחכים). אח”כ הוא הצליח לנסוע עוד טיפה ועצר בתחנה שלו בקניון שרונים. נאמר לנו שבעוד 10 דקות יגיע חלופי וירדנו מהאוטובוס, עוברת חצי שעה, עובר ארבעים דקות, עברה שעה ואיזה פלא – לא שלחו לנו שום אוטובוס חלופי”. 

מה עשיתם?

“חייגנו למוקד של מטרופולין, בפעם הראשונה אישה מבוגרת ניסתה ואמרו לה שהם מטפלים בזה, בפעם השנייה אנחנו החיילות התקשרנו ובשיא הקלילות אמרו לנו ‘חכו לאוטובוס הבא’. האוטובוס הבא מגיע ב 9:15, כשאנחנו מחכים מ 7:50 בתחנה, כשבתחנה הזו חלפו אוטובוסים שלא מגיעים לאיזשהו מקום שמקרב אותנו ליעד. מדובר באוטובוס מלא בחיילים ואנשים מבוגרים שנוסעים להיבדק בביה”ח של תל השומר ואנשים שרוצים להגיע בבטחה ליעד נכון, יש תקלות אבל הדרך המזלזלת בה התייחסו לזה במוקד הייתה פשוט מזעזעת. בשביל להשתיק אמרו ש ‘מטפלים בזה’, כשבפועל לא עשו כלום. עברה יותר משעה, נאלצנו לעלות לאוטובוס לעיר אחרת וממנה לקחת קו אחר. כתוצאה מזה אנשים איחרו את הבדיקות שלהם, את זמן ההגעה לבסיס, לעבודה. לא סתם אנשים נלחצו כשהעבירו את הקווים האלו מאגד למטרופולין ושלא נדבר על העיכובים המטורפים בשעות הצהריים של הקו הזה. אכזבה”.

ממטרופולין נמסר בתגובה “הנושא נמצא בבירור, ואנו נדאג לחזור לפונה באופן אישי”. 

ממשרד התחבורה נמסר בתגובה כי “משרד התחבורה מפעיל חברות בקרה מקצועיות הבוחנות מדי יום את פעילותן של כל חברות התחבורה הציבורית הפועלות בישראל. מערך הפיקוח והבקרה בוחן את עמידתם של המפעילים בתנאי הרישיון והסכם ההפעלה מולם, וקונס אותם בסכומים משמעותיים על כל חריגה מההסכמים.
בכל מקרה של אי עמידה בתנאי השרות, ניתן להגיש תלונה למשרד התחבורה והיא תטופל במהירות וביעילות”.

תגובות