נהג מטרופולין סירב להמתין לקשיש, למרות צעקות הנוסעים ורעיית הקשיש שעלתה לאוטובוס כאשר בעלה נשאר מאחור

“אתמול נסעתי בקו 2 של מטרופולין מס’ 6381270 והנהג סירב לחכות לקשיש שיעלה”, מספרת ס. שהייתה עדה למקרה כמו כל נוסעי האוטובוס המזועזעים “זה היה בצהריים בשיא החום, אשתו של הקשיש הספיקה לעלות וביקשה מהנהג שיחכה לבעלה שגם הוא יעלה. הנהג סירב לחכות, למרות שהנוסעים שמו לב למתרחש וביקשו שימתין, סגר את הדלת ותוך כדי צעקות נסע. הקשיש נותר לבדו בתחנה, בחום, חסר אונים”

אוטובוס מטרופולין. צילום תומר פדר

ס. נוסעת באוטובוס פנתה לשירות לקוחות של מטרופולין, “אני בספק אם ייעשה משהו בנידון. לאן עוד אפשר לפנות ? עד מתי נקבל כזה יחס מזלזל מהנהגים ? “.

בקבוצת כפר סבא שלנו התקבלו מאות תגובות על המקרה – לחצו כאן לקרוא התגובות 

קרוב ל- 250 תגובות התקבלו על המקרה “בושה וחרפה”, כתבה ציפי ק. ואחרת כתבה “אכזריות לשמה!!”, ישראל ב כתב “איך אפשר להתייחס כך ?”, ד. ק כתבה “אני גם פניתי אליהם בקשר לאותו מקרה ולא רק אחת אלא שלושה מיקרים ברצף. פשוט בדיחה, אחד אחרי השני פעם עם קו 29 שלא חיכה לקשישה וקו 2 שלי בעצמי לא עצר ושוב 29 שלא עצר לחכות לקשישה ובמקרה האחרון זה קרה תוך כדי שאני מדברת עם המוקד ואני בהלם”. חברה בקבוצה כתבה “צריך לפנות למשרד התחבורה עם תלונות. שיבינו שמטרופולין מפרות את המכרז. כשאתם מתלוננים במטרופולין, אין להם מספיק נהגים, הם עצמם מלחיצים את הנהגים ביעדי הגעה ומסלול הזויים. אז כל תלונה שמגיעה למטרופולין… כאילו הלכה לפח. תתלוננו במשרד התחבורה”. 

לינק ישירות להגשת תלונות על התנהלות התחבורה הציבורית: לחצו כאן 

הגשת תלונה באתר של משרד התחבורה, והיא תבחן. לחצו כאן ל

ממשרד התחבורה נמסר כי “יש לצרף כמה שיותר פרטים על המקרה בכדי שנוכל להגיע אל הנהג. שעה מדויקת, כיוון נסיעה, עיר, מספר תחנה שזה קרה בה וכו'”.

 

תגובות