רעיונות ליום כיף לחברות וארגונים

ימי כיף בארגון מאפשרים לשבור את השגרה הקבועה היום יומית של הגעה לעבודה, הכנת קפה, ביצוע שלל משימות ותיאום פגישות וחזרה הביתה בסוף יום עמוס. הקשר שהתגלה בין פעילויות הגיבוש למחויבות למקום העבודה עודד ארגונים רבים לתאם מספר ימי כיף שונים בשנה, הן לצוות העובדים עצמו בפעילות למבוגרים והן לעובדים ובני משפחתם בפעילויות המותאמות גם לילדים. במאמר זה אספנו עבורכם כמה רעיונות לימי גיבוש כאלה.

סימולטור טיסה ב F-16

אחד הרעיונות החדשים לבילוי במהלך ימי גיבוש לחברות מותאם למי שרוצה לחוש את החוויה האמיתית של טיסה במטוס F-16. חוויה זו מוצעת במתחם הסינמה סיטי בגלילות במקום שנקרא “הטייסת” ומאפשר השתתפות בסימולטור טיסה לקבוצה שלמה במקביל. ניתן לבצע במטוס מגוון של משימות אווירובטיקה ואפילו קרבות אוויר חיים כחלק מהצוות בעבודה או אפילו נגדו. יום כיף לחברות בטייסת יכול להיות משולב גם בארוחת בראנץ’, צהריים או ערב או כיבוד קל במתחם אירועים מיוחד במקום.

חדרי בריחה

פעילות נוספת שכבשה את ישראל בעשור האחרון היא חדרי הבריחה. הצוות מקבל קופסאות ובהן משימות שונות המאפשרות למצוא את הדרך החוצה, אל החופש. כיום אפשר לבחור חדרי בריחה בכל הארץ במתחמים סגורים כאשר חלק מהחברות מציעות גם את חוויית חדרי הבריחה בשטח. הפעילות הזו יכולה להתבצע בקבוצות קטנות או גדולות כאשר כל אחד יכול לתרום רעיונות על מנת לסייע לקבוצה לצאת מהמקום.

ניווט ספורטיבי בשטח

חלק מהארגונים מעוניינים להוציא את העובדים לפעילות אתגרית בשטח הכוללת גם ניווט ללא GPS. באמצעות מפה ומצפן, הצוות עובר בין הנקודות השונות ומבצע משימות המסייעות לגיבוש על מנת לעבור למקום הבא. אפשר לבצע את הפעילות בשטח גאוגרפי מצומצם יחסית בריצה ממקום למקום או לבצע ניווט ספורטיבי רכוב עם רכבים ולכסות שטח גדול יותר. במהלך הפעילות אפשר גם לעצור באחד האתרים לארוחת צהריים או ערב.

טיולי סגווי

פעילות גיבוש נוספת יכולה להיות יום כיף בתל אביב או בירושלים בטיול מיוחד בטיילות השונות שמציעות הערים הגדולות בישראל על גבי סגווי. הסגווי הוא כלי דו גלגלי שניתן ללמוד בקלות (בתוך רבע שעה) ולסייר בתוך העיר במהלך רכיבה על המדרכות. טיולי הסגווי כוללים בדרך כלל ביקור באתרים שונים ועצירה בפינות החמד בעיר.

יום כיף בלונה פארק

אם מזכירים את כל הפעילויות הקבועות לא ניתן שלא להזכיר את המקום בו חברות נפגשות כבר מספר עשורים – הלונה פארק. פעילות זו מתאימה לכל המשפחה והיא מאפשרת לקבוצות קטנות וגדולות להתגבש במהלך השהות המשותפת בפארק המתקנים המגוון במקום. במהלך החגים והחופשות, הילדים יכולים גם ליהנות ממופעים על הבמה במקום שתוכננו במיוחד עבורם. כדאי לדעת שאם רוכשים את הכרטיסים מראש באינטרנט או מזמינים כרטיסים לקבוצה תוכלו ליהנות מהנחה קטנה על מחיר הכרטיס.

תגובות