נפגעת מטרופולין :”הרגשתי שכל הלסת בצד ימין כאילו זזה ממקומה, הילדים בכו, אנשים נפלו והנהג כמובן ממשיך לנסוע כרגיל”

ח. תושבת כפר סבא, נסעה אמש אחר הצהריים, בשעה 16:00 עם חמשת ילדיה הקטנים (גילאי 10 הגדולה ושנתיים הקטן) בקו 29 מקניון ג’י לכיוון תחנה מרכזית כפר סבא. לדבריה, כבר כשעלו, ראו שיש הרבה אנשים באוטובוס, ומתחנה לתחנה הכמות הלכה וגדלה “אני וכל ילדיי נשארנו בעמידה כל הנסיעה כי לא היה איפה לשבת, בקושי היה איפה לעמוד. לפתע הנהג נתן ברקס מטורף ואני ושלושה מילדיי ביניהם הילד בעגלה עפנו אחד על השני. הרגשתי שכל הלסת בצד ימין כאילו זזה ממקומה והילדים בכו ואנשים נפלו והנהג כמובן ממשיך לנסוע כרגיל”.
ח. ממשיכה ומתארת את שאירע “התחלתי להוריד דם מהשיניים וחוץ מנוסעים נחמדים שדאגו לשלומי, הנהג לא הניד אפילו עפעף לכיוונינו. מיד שירדנו מהאוטובוס רציתי לגשת להגיש תלונה אבל המקום סגור עקב ‘שיפוצים’. צלצלתי למטרופולין לפניות הציבור בשעה 16:30 וגם ב18:30 והבטיחו שיחזרו אליי בהקדם. ילדיי יצאו מזה בשלום ב’ה אבל אני עם כאבים באזור הפה ומכות יבשות בכל חלקי גופי. ראוי לציין שאני גם בהריון מתקדם… אבל ב’ה תקין. מישהו שם במטרופולין צריך להתעורר ולעשות משהו כי המצב הזה לא יכול להימשך. אני מבינה שיש להם חג ומבינה שהם מאחרים אבל זה שהם נוסעים כמו פראי אדם, זה אני לא מבינה ולא אבין לעולם. אנחנו לא נהיה קורבן שלהם ומי שלא יודע להיות נהג אז שירד מהכביש”

אוטובוס מטרופולין. צילום תומר פדר

 

מחברת מטרופולין נמסר: ” הנוסעת המדוברת קיבלה מענה מקצועי על ידי רכזת תביעות תוך שעות בודדות מהאירוע. כמו כן, פוליסת ביטוח נפתחה באותו הרגע ואף הובטח לנוסעת המשך טיפול ועדכון.  כמו גם לכלי רכב פרטיים, תאונות עשויות לקרות לכל אחד ואחד מאתנו”.

תגובות