נבות רובינשטיין מארגן הפגנת ענק נגד הנתצ

נבות רובינשטיין מארגן הפגנת ענק נגד הנתצ ופתח אירוע בפייסבוק המתוכנן ל – 1/9

מאת: אירית מרק

“תושבי כפר סבא היקרים”, כתב רובינשטיין בפוסט “הפגנת ענק לעצירת הריסת העיר היפה, הנעימה והזורמת (בתנועת כלי הרכב) שלנו.
למה? כי פה מתחת לאף שלנו יוצא לדרך, בימים אלו ממש, פרויקט הנת”צ הגרנדיוזי. כל העיר שלנו משתנה!!! משקיעים 250 מיליון ש”ח ולא בודקים לעומק (ברעננה לא “מקריבים” את רחוב אחוזה) לא יודעים להסביר את תועלת הפרויקט, את הכדאיות ואת עומק הפגיעה באיכות החיים ובבטיחות התושבים.

כבר בימים הקרובים (20/09/19) מתוכננים להתחיל בביצוע העבודות. האם ניתן לסמוך על התחבורה הציבורית? (הרי יש מחסור אדיר בנהגים)? האם הגיוני לבנות תוכנית שמתבססת על ערים כמו בריסל, דבלין ולונדון? ככה ביום אחד בהיר מחליטים להפוך עיר ללא פקקים לעיר עם מלא פקקים. (זה מה שיקרה כשלוקחים את רחוב ויצמן שהתנועה בו זורמת ופשוט מבטלים נתיב אחד לכל שעות היום).

– מה אתם מבקשים?

1.עצירה מלאה של כל הפרויקט עד שמסכמים דברים. לדוגמא: לא יתחילו בהקמת הפרויקט במזרח העיר עד שלא יבטיחו גשר לחוצים את טשרניחובסקי לבאים משיכון ותיקים לבה”ס ברנר ולעיר, ועוד דוגמאות רבות.

2.הגבלת פעילות הנת”צ לשעתיים ביום בלבד (כמו ראשל”צ, כמו ת”א) על מנת שרחוב ויצמן לא יהיה פקוק באופן קבוע. ביטול נתיב אחד, שהופך להיות נת”צ, יפגע משמעותית בזרימת התנועה בעיר.

3.הקשבה מלאה אמיתית וכנה לכל בקשות התושבים. ללא ניצול העובדה שהעירייה אינה מחוייבת בהיתר.

נפגשנו עם כל הגורמים בעירייה, מסכימים איתנו בעל פה, אך לא נותנים הסכמתם בכתב!! למה לא נותנים? כי הם לא מחויבים בהיתר. לא מקבלים יהיה בסדר, לא מוכנים להיות שפני ניסיון! ולכן, ולכל מי שאכפת מעתיד העיר שלנו ומאיכות חיינו בשנים הקרובות, מוזמן להגיע הפגנת ענק ביום ראשון, 1.9.19 – בשעה 18.00 בצומת וייצמן טשרניחובסקי”. 

מעיריית כפר סבא נמסר: “קיום הפגנה הוא נדבך חשוב במשטר דמוקרטי ומימוש חופש הביטוי. תוכנית מהיר לעיר היא תוכנית במסגרתה יבוצע שדרוג נרחב למרכז העיר, כולל הוספת שבילי אופניים, ריהוט רחוב חדש, ביצוע שיפורים בטיחותיים, התקנת תאורה חדשה, עידוד המסחר ועוד. העבודות יחלו בחלק המזרחי של העיר והן מבוצעות ויבוצעו תוך שיתוף הציבור ושקיפות מלאה”.

לצפיה בסרטון לחצו כאן 

נבות רובינשטיין מארגן הפגנת ענק לעצירת הנתצ. צפו בסרטון שתיעד דן ברק

פורסם על ידי ‏השרון פוסט‏ ב- יום רביעי, 21 באוגוסט 2019

תגובות