לוחם, שפר הצטיידותך! שפצורים לנשק שאתה חייב להכיר

שירותם הצבאי של לוחמי צה”ל והמשטרה אינם פשוטים וכוללים אתגרים רבים. אז אם אפשר מעט להקל על חייהם בשנים אלו, אין מה להתלבט אם לעשות זאת או לוותר. שפצורים לנשק הם אמצעים נפלאים אשר הופכים את השימוש בו לנוח יותר, מקצועי יותר ובטוח יותר. 

מתאמי חגורה

נתחיל עם מוצר עליו נכון לומר “כמה פשוט, ככה גאוני”. מתאם חגורה הוא מוצר קטן ושימושי במיוחד, אשר הופך את נשיאת הנשק לנוחה יותר באופן משמעותי. הוא עשוי פולימר בחלקו, מה שהופך אותו לחזק ועמיד בפני מים, חול, בוץ, אבק ועוד. מוצר זול ונפלא שהופך את חיי חיילנו לנוחים הרבה יותר. ישנם מתאמי נשק מסוגים נוספים, כל לוחם וטעמו. מתאם נשק לנשיאה נמוכה, מתאם פדל המורכב באמצעות מפתח אלן ועוד. מחירי המתאמים נע בין 25 ל-60 שקלים עבור מרבית הדגמים.

נרתיקים לאקדחים

עוד מוצר פשוט שהופך את נשיאת הנשק (במקרה הזה אקדח) לקלילה יותר הוא נרתיק האקדח. הדגמים הפופולריים והטובים ביותר בענף עשויים מחומר הנקרא קיידקס וניתנים לנשיאה בחזית החגורה, בחלקה האחורי או בשני צדדיה. זאת ועוד, ניתן לכוון את זווית נשיאת האקדח כ-30 מעלות מצד לצד. הנרתיק נישא על גבי החגורה מתחת לבגדים כך שהוא סמוי מעיני עוברי האורח. החיבור נעשה באמצעות חיבור קליפס ABS, בגודל שנע סביב 1.5 אינץ’. בשורה התחתונה, מדובר במוצר-חובה לכל חייל, לוחם במשטרה ואיש ביטחון הנושא אקדח במסגרת תפקידו.

גם בתחום נרתיקי האקדחים ישנה קולקציה שלמה, כאשר ההבדלים נמצאים בגודל הנרתיק, בחומרים ממנו הוא עשוי, במחיר ובאלמנטים נוספים. הנה כמה דגמי נרתיקים נוספים:

  • נרתיק אוניברסלי לנשיאה בתיק – נרתיק זול (כ-35 שקלים) ונוח המיועד לנשיאה בתוך תיקים ייעודיים בעלי תאים נסתרים. 
  • נרתיק חיצוני לאקדחי גלוק – נרתיק מרשים המתאים למגוון אקדחי גלוק. מיוצר בישראל ומותאם אישית באמצעות ניילון 6 פולימר עבה במיוחד. כולל שני תופסנים חזקים וניתן לבצע בעזרתו סיבוב של 360 מעלות בתנוחה האקדח.
  • נרתיק חגורה יריחו – אחד הנרתיקים החזקים והטובים בשוק. עמיד מאוד מפני כימיקלים שונים וגמיש בדיוק במידת הצורך. ניתן לשנות את הרוחב בטווח שבין 1.5 אינץ’ ל-2.25.
  • נרתיק הסלקה – מיועד לנשיאת הנשק בקרסול בצורה נוחה וסמויה מן העין. הנרתיק בנוי בצורה קונית, בדומה למבנה הרגל. מתאים למגוון אקדחים, לרבות 9 מ”מ.

מוצרים נוספים 

מוצר נוסף שלוחמים רבים נעזרים בו הוא ידית הסתערות לנשק. ישנם סוגים שונים (לשכיבה, ידית מודולרית, ידית הסתערות דורגלים ועוד), אשר כולם עשויים לעשות את ההבדל ברגע האמת. אז אל תחכו – הצטיידו!

תגובות