הורים מזהירים: שמשיות הבד בדבורה עומר בכפר סבא מסוכנות
מאת: אירית מרק
הורים בדבורה עומר מזהירים מפני שמשיות הבד עליהן מטפסים ילדים רבים. העיגולים ללא בד מאפשרים עליה קלה יחסית למעלה וילדים רצים על הבד בגובה רב, כך מספר אחד ההורים שראה זאת במו עיניו ” אני מקווה שההורים יזהו אותם לפי הביגוד ויסבירו את הסכנות בקשות של עוברים ושבים לרדת גורמות להתחצפות בלבד ועוזרות רק אחרי איומים להזמין משטרה. אבל כנראה רק סגירת החורים ודוקרנים על העמודים יוכלו למנוע עליה לשם”, אומר האב.
מוזמנים להצטרף ל – 23 אלף החברים בקבוצת הכפרסבאים הגדולה בעיר >> כפר סבא שלנו
`”אפשר לסגור ברשת מה שיאפשר כניסת אויר + דוקרנים על העמודים. לפחות בתי הספר והגנים צריכים להיות מקום בטוח, שם יש ריכוז גבוה של ילדים גם בחופשים מה שגם מעלה רצון להשוויץ מול החברים”.
עוד מוסיף האב “מדובר בשמשיה ספציפית מתוך מספר שמשיות, שמתחתיה יש מתקן משחקים המאפשר גישה קלה מאוד לאחד החורים בשמשיה וזה עניין של דקה לילד לעלות למעלה גם בזמן ההפסקה ואף אחד לא יספיק לעצור אותו. אז עם או בלי קשר לחינוך בבית וכן ישנו קשר, כמו שאף אחד לא משאיר דלת פתוחה לגג בית הספר כך גם זמינות העליה בלי שמישהו מהמורים יוכל להגיב היא בעייתית. ומכיוון שזה הפך להיות למשחק מסוכן שעוסק בו לא ילד אחד אלא תופעה שקורת לא מעט אז גם אם לעירייה או משרד החינוך אין אחראיות, כנראה שמשפטית יש אחריות. עדיף להיות חכם ולא דווקא צודק”

מעיריית כפר סבא נמסר: “עיריית כפר סבא הנחתה את צוותי ההוראה בבית הספר לחדד את הנהלים ולקיים שיחות בנושא עם התלמידים, בדבר האיסור לטפס על בדי ההצללה והסכנות הטמונות בכך. כמו כן, במקום יותקנו אמצעים פיזיים למניעת הטיפוס”.

“.

תגובות