מה היתרונות בהוספת מרפסות פלדה?

מה היתרונות בהוספת מרפסות פלדה?

הוספת מרפסת לבית קיים הוא פרויקט שיכול להיות מורכב, בין כשמדובר בהוספת מרפסת לכל דירות הבניין באופן שמאפשר בניית מרפסות עמודים כשכל מרפסת נתמכת על ידי המרפסת שמתחתיה ובין כשמדובר במרפסת תלויה שאינה תלויה ביתר הדירות. בשני המקרים מדובר בפרויקט בנייה לכל דבר ועניין, פרויקט שיכול להימשך זמן רב, לעלות לא מעט כסף ולייצר לא מעט אתגרים בהתנהלות מול יתר דיירי הבניין. אחד הפתרונות הטובים ביותר לאתגרים אלה הוא הפתרון של הוספת מרפסות פלדה ועל כך נדבר בשורות הבאות.

 

מה זאת אומרת מרפסות פלדה?

ברובם המכריע של המקרים, כאשר אתם מביטים על מרפסת, לא משנה מהו סוג המרפסת וממה היא עשויה, אתם תניחו שמדובר במרפסת בנויה רגילה שכן כך היא נראית מבחוץ. העניין הוא שישנם סוגים שונים של מרפסות ומרפסות פלדה, בדיוק כפי שזה נשמע, הן מרפסות שמבוססות על שלדת פלדה, לרבות פאות ורצפת המרפסת. למרפסות פלדה ישנם מספר יתרונות חשובים כדלהלן:

קלות בנייה – מרפסת הפלדה אינה נבנית בשטח אלא מגיעה לשטח ממפעל היציקה כשהיא כבר מוכנה להרכבה. במקום לבנות פיגומים גבוהים ולנהל פרויקט בנייה לכל דבר ועניין לצורך הוספת מרפסת, הוספת מרפסות פלדה מתבצעת ברובה כבר במפעל הייצור שם מייצרים את המרפסת, ולאחר מכן מתקינים אותה על גבי קונסטרוקציה שנבנתה עבורה, מומלץ לבחור בחברה המתמחה בייצור מרפסות פלדה כמו חברת בלקון מרפסות המובילה את תחום בניית מרפסות בישראל.

חוזק מבני – מרפסות פלדה הן מרפסות חזקות במיוחד שבנויות לשאת משקלים גבוהים הרבה יותר מאלו שהן בדרך כלל יצטרכו לעמוד בהם בפועל. למעשה, החוליה “החלשה” ביותר במרפסת פלדה היא חוליית החיבור שלה עם קיר המבנה במקרה של מרפסת תלויה וגם עמודי התמך במקרה של מרפסת על עמודים. גורם מקצועי המתמחה בתחום של הוספת מרפסות יבטיח לייצר חיבור חזק לפחות כמו המרפסת עצמה מה שמבטיח לכם חוזק מבני יוצא דופן, שיבוא לידי ביטוי באריכות ימים ובעמידות גבוהה לאורך זמן.

אפשרויות גימור מגוונות – מרפסת פלדה ניתנת לגימור בכל תצורה שתרצו. לאחר התקנת המרפסת תוכלו לבצע גימור אבן לכל דבר ועניין, להוסיף טיח וצבע במרחב הפנימי, להוסיף ריצוף, לבצע חיפוי עץ, שיש או קרמיקה וכמובן לחפות את המרפסת גם מבחוץ. בסופו של דבר, אדם שיביט במרפסת שלכם לא ידע כלל שמדובר במרפסת פלדה.

מחיר – לאור כל היתרונות שפירטנו לעיל נגזר גם יתרון המחיר. מרפסת פלדה היא כאמור קלה הרבה יותר לייצור וקלה הרבה יותר להתקנה במקומה. זה אומר פחות כוח אדם, פחות זמן, פחות חומרי גלם ובהתאם לכך גם עלות נמוכה יותר.

בכל מקרה, שימו לב שגם בהוספת מרפסות פלדה יש להוציא היתר בניה מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה, ובבקשת ההיתר יש לציין במפורש שמדובר במרפסת פלדה ולתאר את כל תהליך העבודה, לרבות הגימור שאתם מתכננים לבצע במרפסת.

בלקון מרפסות  https://balcon.co.il/ 

תגובות