החלו העבודות להקמת קאנטרי חדש במערב כפר סבא: הנחת אבן הפינה תתקיים בחודש דצמבר הקרוב

בימים אלו החלו העבודות להקמתו של קאנטרי חדש במערב העיר, סמוך למגרשי הטניס בשכונה הירוקה.

מאת: אירית מרק

הקאנטרי החדש נבנה על ידי קבוצת “הולמס פלייס”, בהשקעה כוללת של 35 מיליון שקלים, לאחר שזכתה במכרז להקמה ולתפעול קאנטרי קלאב בחלקה הצפוני של השכונה הירוקה, לתקופת זיכיון של 25 שנים. טקס הנחת אבן פינה למקום יתקיים בחודש דצמבר הקרוב

הדמיה קאנטרי הולמס פלייס

מדובר בפרויקט שהתעכב משך חודשים ארוכים, והונע מחדש לאחר היבחרו של ראש העיר רפי סער, שלאחר מאמצים רבים הצליח להביא להסרת החסמים שעיכבו את הפרויקט.

ראש העיר, רפי סער: “הקאנטרי החדש במערב העיר ייתן מענה משלים ומקיף לתרבות הפנאי והספורט ולתושבות ותושבי כל האזור. מדובר בפרויקט ייחודי ביותר בכל אזור השרון ואני שמח שהוא קרם עור וגידים ויוצא בימים אלו לדרך. נמשיך לפעול לקידום הספורט העממי ואורח החיים הבריא בקרב כלל תושבות ותושבי כפר סבא”.

חברת המועצה עו”ד עדי לוי סקופ, מחזיקת תיק השכונות הירוקות: “אחרי ציפייה רבה אני שמחה שהקמת הקאנטרי בשכונות הירוקות יוצאת סוף סוף לפועל ותאפשר לכלל תושבי והתושבות האזור והעיר ליהנות משפע פעילויות פנאי וספורט באיכות גבוהה קרוב לבית. אני רוצה להודות לראש העיר ולמנכ”ל העירייה על התנופה הגדולה להקמת הקאנטרי וכן לשותפה הולמס פלייס ובטוחה כי מרכז הפנאי והספורט היוקרתי והחדשני ישדרג את איכות חייהם של תושבי השכונות הירוקות והעיר כולה”.

קרן שתוי, מנכ”לית קבוצת הולמס פלייס: “אנו מודים לראש העיר רפי סער שהתגייס למען קידום הפרויקט ומברכים על תחילת העבודות. ההשקעה שלנו בפרויקט תהיה חסרת תקדים בקנה מידה ישראלי, בכל הקשור להיקף ולאיכות הציוד שיוטמע במקום ובהתאמתו המלאה לצורכיהם של כל שכבות הגיל”

הדמיה קאנטרי הולמס פלייס

יש לציין, כי המכרז בו זכתה הקבוצה ושאותו יזמה והובילה עיריית כפר סבא בשיתוף מפעל מים כפר סבא, פורסם בשיטת DBOT, במסגרתו היזם מתכנן, מממן, מקים ומתפעל על חשבונו את הפרויקט על קרקע עירונית, בתמורה לזיכיון הפעלה לתקופה קצובה, שבסיומה תשוב הקרקע לידי עירייה.

הקאנטרי החדש ייבנה על שטח של 10 דונם ויכלול מרכז ספורט חדיש, בריכת שחיה מקורה, אולמות חוגים, אולם ספינינג, אולם פילאטיס מכשירים, חדר כושר בגודל 950 מ”ר, אולם לאימונים אישיים, שירותים, מלתחות, ג’ימבורי לפעוטות ועוד. בשטח החיצוני ייבנו, בריכה חיצונית, בריכת פעוטות ובריכת טיפולים, מגרש ספורט רב תכליתי משולב, גינת שעשועים לילדים, מדשאות ועוד. המתחם כולו יהיה נגיש לנכים ולאוכלוסייה עם מוגבלויות.

תגובות