באם תתקיים השביתה מחר, אלו השירותים שיהיו סגורים בכפר סבא

באם תתקיים השביתה, בין השירותים שיושבתו: השירותים במערכת החינוך ועובדי המינהל באגף החינוך, בהם מזכירות, שרתים, אבות בית, מאבטחים, סייעות, לבורנטיות, ספרניות, עובדי ניקיון ואחזקה, קב”סים, קב”טים – משמעות הדבר היא שגני הילדים לא יפעלו ובתי הספר יפעלו, אך צוות המנהלה לא ייתן שירותים.

בנוסף, לא תתקיים קבלת קהל ולא מענה טלפוני בכל יחידות ומשרדי העירייה.

מאת: אירית מרק

בחינוך המיוחד יינתנו השירותים כרגיל, גם הסעות התלמידים יפעלו כסידרם.

גם מוקד העירייה יפעל כרגיל.

מהעירייה נמסר :”אנו מבקשים את הבנתכן/ם ואת תמיכתכן/ם בשביתה. ההשבתה היא המוצא האחרון, כאמור, כדי למנוע את הפגיעה בשירותים שהרשויות מספקות לכם, התושבים. מטרתנו, כרשות מקומית, היא להעניק לכל אחת ואחד מכם, שירות ומענה מידי ומצוין. אנו מתנצלים על אי הנעימות הזמנית העלולה להיגרם לכם כתוצאה מצעד זה, אך מאמינים שיחד נוכל להביא לשינוי ולקדם תוכניות ופעולות למען רווחת כולנו ולמען עתיד ילדינו”.

“בישיבה של הנהלת השלטון המקומי התקבלה החלטה, כי באם לא יסופקו התקציבים שקוצצו לשלטון המקומי עד יום ד׳, 6/11, יפעל השלטון המקומי להשבתת השירותים בכל הרשויות המקומיות בארץ ביום חמישי הקרוב – 7/11/19. השבתת השירותים נעשית בשל העיכובים בהעברת תקציבים ממשרדי הממשלה לפעילות השוטפת של השלטון המקומי, ובשל הקיצוצים הנכפים על הרשויות המקומיות, הפוגעים אנושות בתקציבי הרשויות, בעיקר ברווחה ובחינוך, וביכולתן של הרשויות לתפקד ולהעניק שירותים לתושבים.

ההשבתה כוללת עשרות רשויות מקומיות ברחבי הארץ, ובהן עיריית כפר סבא. אנו מקווים שהשביתה תימנע, אך נערכים לביצועה”.

 

תגובות