ברכות חמות ומזל טוב לשמעון פרץ ליום הולדתו “אבא שלי מלך חיי, תישאר צעיר לנצח”, מברכת קלודין בתו

לשמעון פרץ” יו”ר ש”ס כפר סבא יש השבוע יום הולדת וכולנו מאחלים לו ברכות חמות ומזל טוב.

והפעם, החלטנו להעלות לכאן ברכה שכתבו לו בתו קלודין, כי באמת שלא בכל יום נתקלים בברכה כה מעוררת רגש עד דמעות. הנה הברכה כולה של קלודין בתו.

“אבי מורי עטרת ראשי ❤️
החמצן שמאפשר לי לנשום בעצם קיומי, האיש רב המעלות הטובות, בפשטות שלו, באמונה שלו, בהסתכלות שלו על החיים, בקבלה שלו לכולם, באהבה שלו לילדיו, בדאגה האין סופית ובחיוך התמידי שעוצם לו את העיניים ?
יום הולדת שמח מלך חיי ? שרק תהיה לי בריא ואיתן עד 120 ❤️ שבורא עולם יקל מעליך כל דאגה, ייתן לך שפע של אושר ופרנסה טובה, תחייך תמיד, ותישאר כמו שאתה, נתון להערצה בנתינה שלך בלב הרחב וביד הפתוחה, באכפתיות שלך ובקבלת האחר שלך, אין כמוך בעולם כולו !!! זר לעולם לא יבין את האהבה העצומה שיש לי אליך, את החיבור העמוק של נשמתי למי שאתה, את מי שהנך עבור ילדיי בכלל ואילעי בפרט. אבא שלי מלך חיי, תישאר צעיר לנצח ? שבורא עולם יפתח לך את כל הדלתות בשפע של טוב מכל העולמות, שאזכה להיות איתך, לצידך ובמחיצתך תמיד !! טוב שיש אותך, טוב שנולדת וטוב שאתה אבא שלי

שמעון פרץ ובתו קלודין

תודה אבא. תודה על כל רגע מחיי שאתה נמצא, על האמונה שלימדת אותי, על הכנסת האורחים שהשרשת בי, הלימוד זכות שלך על כל אחד, ועל שאתה תמיד אומר: ״מאמא עזבי אותך, תלמדי עליו זכות לכי תדעי מה עבר עליו״ ועל מי שאתה. אוהבת אותך ברמה שכל עצמותיי תאמרנה ? אוהבת אותך ומתפללת בשבילך להכי טוב שיש, כמו שאתה מתפלל עלינו תמיד❤️ מה אשיב לך והכל שלך, גם ליבי נשמתי וחיי שלך הם ?

תגובות