כפר סבא אומרת תודה לאזרחים הוותיקים

חודש אירועי הוקרה לאוכלוסייה המבוגרת בכפר סבא, שהופקו בעיר באמצעות האגף לשירותים חברתיים קהילתיים, הגיע לסיומו ונחתם באירוע השיא – מופע של מיקי קם, במעמד ראש העיר רפי סער ובנוכחות מאות תושבות ותושבים רבים שמילאו את ההיכל.

חודש אירועי ההוקרה לאוכלוסייה המבוגרת בעיר כלל אירועים ופעילויות רבות, שהחלו במופע של עופרה פוקס מנור במגדלי הים התיכון מופע מרגש ואותנטי, עם מיטב הקלאסיקות של אהוד מנור.

אירועי החודש נמשכו במופע דרום אמריקאי באודיטוריום ספיר בעיר, שהיווה חוויה לטינית ייחודית, ובהמשך התקיימו הרצאות מגוונות במועדוני הגמלאים בעיר, כמו גם ערבי הקרנת סקטים של הטלוויזיה הקהילתית ושיחות עם יוצרי הסרטים.

השנה, לראשונה בכפר סבא, נפתחה גם האפשרות לרכישת כרטיסים לאירועים השונים באמצעות כרטיס אשראי, וזאת בנוסף ל-11 נקודות מכירה שונות ברחבי העיר, כגון מועדוני הגמלאים, בתי דיור מוגן, בעמותת סביון ובמחלקה לטיפול באוכלוסייה המבוגרת שבאגף לשירותים חברתיים קהילתיים

עיריית כפר סבא מזמינה את אזרחיה הוותיקים להצטרף לקהילת עמוד הפייסבוק שלנו ״גמלאי כפר סבא״ ,בו אנו מיידעים את התושבות והתושבים לגבי הפעילויות המתקיימות ברחבי העיר במהלך כל השנה, משתפים בתמונות וסרטונים מאירועים ומטיולים ומקשיבים לבקשות ולהצעות.

ראש העיר, רפי סער: “עיריית כפר סבא מוקירה כבוד ותודה לכל תושביה הוותיקים, ואני מודה לכל אחת ואחד מהם באופן אישי על הנחלת הערכים לדור הבא, על הנצחת הסיפורים האישיים וההיסטוריה המקומית, על רוח ההתנדבות והנתינה ועל הפעילות הברוכה בקהילה שלנו בכפר סבא. קהילה הנותנת מקום וכבוד לעבר, היא קהילה עם עתיד. באחרונה סיימנו את בנייתו של מועדון גמלאים חדש במערב העיר, הפעלנו שירות ייחודי עד הבית לשורדי שואה, כמו גם שירות ייחודי המאפשר לתושבים המרותקים לבתיהם להשתתף בפעילות אונליין המתקיימת בחוגים, נמשיך ונקדם פעילויות ושירותים למען כלל תושבות ותושבי העיר הוותיקים ולרווחתם”.

מנהלת אגף שירותים חברתיים קהילתיים, רוזי נוימן: “התרגשנו לפגוש את התושבות והתושבים שהשתתפו באירועים שהתקיימו במהלך חודש ההוקרה ואנו נמשיך לפתח מענים ולקיים אירועים למענם, במיוחד בתחום הנגשת המידע והשירותים העירוניים. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל מי שנוטל חלק בהצלחת האירועים ולכל הצוות המארגן, שעובד במקצועיות ובאהבה רבה”.

תגובות