לשלוף ולשטוף – ברז מטבח נשלף

לשלוף ולשטוף – ברז מטבח נשלף

בשנים האחרונות ברזי המטבח הפכו לפריט רב תכליתי, לא רק עוד מקור מים זורמים המשמש לבישול, שטיפת כלים וידיים. עתה יש להתחשב בו גם כאלמנט עיצובי וגם כאביזר פרקטי לניקיון קל ומהיר. לשם כך נוצר ברז מטבח נשלף, על מנת לענות על כל הדרישות והצרכים החדשים.

עם התפתחות מעמדו של המטבח והפיכתו לאזור מרכזי בבית. ועם התפתחות טרנד הבישול כחוויה ולא רק כפעולה קיומית, התפתחו גם טרנדים וסגנונות עיצוב. לכל אדם פנטזיה על מטבח חלומותיו, כולם יודעים איזה מכשירי חשמל יהיו בו, דלפק מרכזי ומשטחי עבודה רחבים ונוחים… לכל אדם העיצוב המתאים לו, יש החולמים על מטבח כפרי, יש שאוהבים את העיצוב התעשייתי ויש את הקו הנקי. לכל אחד אפשרות להגשים עם קצת מחשבה ותכנון נכון.

באופן עקרוני, לא חשוב איזה סגנון בוחרים חשוב לתת דגש על כמה אלמנטים שנראים אולי שוליים, אבל הם בעלי משמעות גדולה בחוויית הבישול והניקיון. אחד החשובים והמרכזיים בהם הוא בחירת הברז. הצורך לענות על צרכים מגוונים וגם להישאר יפה וטרנדי יצר מגוון אפשרויות בחירה רחב וכיום ניתן למצוא סוגים שונים של ברזי מטבח.

אחת האפשרויות המובילות כיום בעיצוב פרקטי של מטבחים הוא ברז מטבח נשלף בעל צינורית חבויה הנשלפת בעת הצורך. השילוב של נוחות ועיצוב הכתירו את הברז הנשלף כמלך הברזים הבלתי מעורער ולשם כך נוצרו מגוון עיצובים אשר נותנים מענה לפרקטיות ולמראה  

המגוון לבחירה של ברז מטבח נשלף עצום, ניתן למצוא ברז בעל קשת גבוהה המאפשר שימוש נוח בשטיפת תבניות או סירים גדולים ורחבים. המיפתח הגדול, שליפת הידית והגמישות של הצינורית מאפשרים לזרם המים להיות ארוך יותר ולהגיע הן לכל פינות התבנית והסיר, עד לתחתית. הפיה הנשלפת מסייעת לשטיפה ורחצה בנוחות ללא זליגת מים לצדדים והרטבת כל משטחי העבודה והרצפה. בנוסף ניתן למצוא ברז עם פיה נשלפת שטוחה המתאימה לכיורים קטנים או דגמים במראה תעשייתי .  

כל הברזים עשויים מחומרים איכותיים ועמידים בפני מים והשלכותיהם בעיקר קורוזיה ובלאי. בין חומרי אל-חלד מובילים ניתן למצוא את ברזי הפליז, אלומיניום, כרום ניקל, ועד ברזים עדינים מנירוסטה או נחושת. 

כיום יש שפע של ברזי מטבח נשלפים, חשוב מאוד לבחור את מה שמתאים הן לעיצוב המטבח כולו ומנח הכיור, לאופן השימוש והפונקציונאליות שנדרשת ברמה הכי פרקטית שיש. כמו כן, חשוב לדעת האם עומדי להתקין לבד או באמצעות איש מקצוע. לא פחות חשוב יש לבדוק את התקציב הרצוי וכמה מוכנים להשקיע. מכיוון שגם מבחינת מחירים קיים מנעד גדול וניתן למצוא ברז איכותי בתקציב המתאים.

כדי להתאים את הברז הנכון במבנה הרצוי ובעלויות המתאימות לכל כיס, ניתן להתייעץ עם המומחים של קורצקי, כל מה שהבית שלכם צריך. 

החרושת 5, רמת השרון , 03-549-6263 danielletz87@gmail.com

תגובות