משרד הפנים אישר את חברי דירקטוריון החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא והחברה לתרבות הפנאי

מאת: אירית מרק

משרד הפנים, באמצעות הוועדה לבדיקת כשירות מינויים בתאגידים עירוניים, אישר את מינויים של חברי דירקטוריון החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא וחברי דירקטוריון החברה העירונית לתרבות הפנאי, לאחר שבחן את המועמדים לדירקטוריון, ואף קבע כי “מתקיים ייצוג הולם לשני המינים” בקרב חברי הנהלת שני הדירקטוריונים.

ראש העיר, רפי סער: “אני מברך את חברי הדירקטוריונים של החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא ושל החברה העירונית לתרבות הפנאי, התורמים מזמנם למען כלל הקהילה הכפר-סבאית ולמען קידום פרויקטים ויוזמות שונות לרווחת כל תושבות ותושבי העיר. אני סמוך ובטוח כי יחד, בכוחות שלובים, נוביל את כפר סבא להיות העיר הטובה בישראל בכל תחומי החיים”.

באשר לדירקטוריון החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, אישר משרד הפנים את מינויה של מהנדסת העיר עליזה זיידלר-גרנות כדירקטורית בחברה מקרב עובדי הרשות, ואת מינויו של אבי יבין-קלוגר מקרב נציגי הציבור. השניים יצטרפו לדירקטוריון הקיים. מועמדותו של חבר המועצה לשעבר עמירם מילר לא אושרה ע”י משרד הפנים

רפי סער ואבי יבין

אבי יבין, יוצא היחידה המובחרת כסא”ל ב-8200, הינו פעיל חברתי בעיר למעלה מ-30 שנה. הוא משמש כמנכ”ל חברת התקשורת והמחשוב “יבינקום”, הקים את מועדון הכדורסל כפר סבא ומשמש כנשיא המועדון, עומד בראש הקרן הסיוע לנזקקי כפר סבא, פעיל כחבר בארגון “צוות”, לרבות ב”כח נפתול” במערך החירום העירוני בחמ”ל כפר סבא ועוד. במהלך השנים התמחה יבין בפרויקטים עירוניים רבים בתחומי “העיר החכמה והבטוחה”, וכיהן במשך חמש שנים כדירקטור בחברה הכלכלית.

באשר לדירקטוריון החברה העירונית לתרבות הפנאי, אישר משרד הפנים את מועמדותם של מנהלת אגף נוער צעירים וקהילה, מירב הלפמן מקרב עובדי הרשות, ואת מועמדותו של חבר המועצה לשעבר ד”ר אמיר גבע מקרב נציגי הציבור, והם יצטרפו לדירקטוריון הקיים.

כל הבקשות לאישור הדירקטורים בתאגידים העירוניים אושרו על ידי מועצת העיר בישיבת מועצת העיר שמן המניין שהתקיימה בחודש אפריל.

תגובות