טיפים למעבר דירה בחורף

אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם עם ארגזים רטובים לאחר מעבר הדירה שלכם, הנה כמה טיפים חשובים לאלו מכם אשר מתכוונים לעבור דירה בחורף. הרי הגשם לא פוסח על איזור השרון, ולמרות שהרבה יותר נוח לעבור בקיץ, לעיתים המציאות דורשת מאיתנו לעבור בחורף. מה אנחנו יכולים לעשות על מנת להקל על עצמנו את המעבר בחורף? כיצד נדע שחברת ההובלות מנוסה במעברי דירה בחורף? הנה כמה טיפים חשובים שיקלו על המעבר שלכם בחורף.

בידקו את חברת ההובלה

תעשיית ההובלות בארץ ענפה ובריאה, גם בקיץ וגם בחורף. באיזור השרון ישנן לא מעט חברות הובלה, אולם כמה מהם ערוכות למעבר דירה בחורף? חשוב לוודא שאתם בוחרים בחברת הובלה מקצועית, אמינה, מנוסה במעברי דירה בחורף. איך תעשו זאת? שיחה פשוטה עם המנהל בשטח ומספר שאלות כגון כיצד אתם ערוכים למעבר בחורף ובגשם, תיתן לכם מושג לגבי מידת הניסיון, האמינות והמקצועיות. 

כיום עבור רוב העסקים ניתן לקבל חוות דעת בעמוד העסקי בפייסבוק, או בגוגל, אל תשכחו לקרוא את חוות הדעת ולקבל מושג מעמיק אודות החברה המתאימה לכם. זה בהחלט יכול לעזור לכם לקבל מושג אודות חברות הובלה אופציונליות.

היו קשובים לתחזית מזג האוויר

תחזית מזג האוויר לרוב מתפרסמת כ-10 ימים קדימה. נכון שאף אחד לא מבטיח לנו כלום, אבל ישנה מידת מהימנות בתחזית אשר אפשר להסתמך עליה. אם יש לכם יכולת להיות גמישים, כדאי שתעקבו אחר התחזית בפרק הזמן המסוים שקבעתם כמתאים לעבור. כמובן שחשוב לבדוק את מידת הגמישות של חברת ההובלות, ולהשתדל למצוא מועד ללא גשם וסערות, לטובת כל הצדדים.

הגנו על הרכוש שלכם

בידקו עם חברת ההובלות כיצד הם שומרים על הרכוש במידה ומתוכנן לרדת גשם, ועשו כל שביכולתכם לשמור על הרכוש שלכם. למשל, גג סגור למשאית ההובלה. בסיסי, נכון? אם לא תוודאו זאת, לא בטוח שתקבלו משאית עם גג סגור.

אם באפשרותכם לארוז בניילון חלק מהציוד, על מנת לשמור עליו, עשו זאת. ניתן כוים להצטייד בגלילי ניילון גדולים, ולשמור על הציוד ברמה הרבה יותר טובה.

בידקו את תנאי השטח מראש

אם אתם רוצים להיות מקצוענים, ובאמת לעשות כל מה שניתן על מנת להקל על המעבר, בידקו את תנאי השטח ביציאה מהבית הנוכחי ובכניסה לבית החדש, לאחר שיורד גשם. תוכלו לבדוק אם יש בורות מסוכנים, מאגרי מים של שלוליות, ונתונים נוספים שהידיעה אודותם תקל עליכם, תמנע טעויות מיותרות, ותעזור למעבר הזה להיות חלק, גם אם יורד גשם.

אם באפשרותכם להיות גמישים עם מועד המעבר, ההמלצה היא לא רק לנסות לבחור ביום ללא גשם, אלא להמתין מספר ימים לאחר הגשם, ולעבור כשתנאי השטח יחסית יבשים ונוחים.

תגובות