בעקבות הפרסום, מאות צפויים להגיע הערב להדלקת נר חנוכה עם ראש הממשלה בכפר סבא
מאת: אירית מרק
בעקבות הפרסום באתר החדשות המוביל השרון פוסט, מאות ביקשו להגיע ולהשתתף הערב בהדלקת נרות חנוכה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו

 

מוזמנים בלחיצה להצטרף ל-24 אלף חברים בקבוצת > כפר סבא שלנו

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו עם אורן כהן
אורן כהן יו”ר הליכוד בעיר “בעקבות הפרסום הבלעדי בשרון פוסט ניגשים אלי מאות רבות של תושבים מכפר סבא, מגיבים על ביקור ראש הממשלה שביקר בכפר סבא בפעם האחרונה לפני כעשור. אני שמח לראות גם נהירה של מתפקדים רבים חדשים, רק בשבוע האחרון התפקדו לליכוד קרוב למאה איש.
“מן ההגינות לומר שיש כאלה המתנגדים וגם את אלו שמעתי והקשבתי.
“ראש הממשלה צפוי להגיע אחרי השעה 20:00 הערב, פתיחת הדלתות בשעה 19:30. באירוע יוגש כיבוד קל ואני מבקש מהאורחים הרבים הצפויים להגיע, להקדים ולבוא משום שצפוי עומס רב בכניסה”.
עם ראש הממשלה צפויים להגיע גם השרים ישראל כץ, מירי רגב, ואופיר אקוניס וחברי כנסת נוספים. במהלך הערב ידליק חבר הסניף, יאיר אושרי את הנר השני של חנוכה ביחד עם ראש הממשלה.
“אני מבקש מכל מתפקדי הליכוד ואוהדיו להגיע ולחזק את ראש הממשלה ולתמוך בו בבחירות הקרובות על ראשות התנועה”

ביבי נתניהו עם יו”ר הליכוד בכפר סבא, אורן כהן
זה אומר שאתה תומך בביבי בפריימריז?
“כמובן, חד וחלק, אין ראוי ממנו, לאור ההישגים יוצאי הדופן אליהם הביא את מדינת ישראל בכל התחומים. יש להמשיך את תנופת נתניהו והוא צריך עוד להשלים בבחינת המלאכה לא הסתיימה כמו סיפוח בקעת הירדן, גם בתחום כלכלי חברתי ולנוכח האתגרים הביטחוניים והמדיניים, אין ראוי ומתאים מנתניהו לעסוק בכך כראש ממשלה”.
מה עם כתבי האישום המרחפים ומאיימים על ראשו?
“בעניין הזה כמובן הייתי מעדיף שהם לא יהיו אבל אין לי שום ספק ואני מאמין לראש הממשלה שאומר שלא היו דברים מעולם. עומדים לו חזקת החפות והחוק ומשכך אני מאוד מקווה ומאמין שכל זה יהיה מאחורינו בתום משפט צדק שיתנהל בדיוק כמו תיקיו האחרים וחקירותיו שנסגרו”.

תגובות