מיטת קומותיים מעץ מלא ב2020 – הפתרון המושלם לילדים שלכם 

כשאנחנו מבקשים לעצב את חדר הילדים שלנו, אחת השאלות שאנחנו נשאל את עצמנו היא, באילו מיטות אנחנו נרצה שהם ישנו. כידוע, הקטלוגים של מיטות לילדים מציעות לנו אפשרויות שונות ומגוונות, בין אם מדובר בשתי יחידות נפרדות או בין אם מדובר ביחידה אחת שכוללת שתי מיטות. הכוונה כמובן למיטת קומותיים. 

מיטת קומותיים ב2020

גם היום, בשנת 2020 מיטות קומותיים לילדים נחשבות הרבה יותר מומלצות מאשר יחידות נפרדות של מיטות בהיבטים רבים. כל עוד הילדים ישנים באותו חדר, והם עדיין לא גדולים מספיק בשביל להידרש ליחידה משלהם, אזי מוטב להשתמש באופציה זו על פני אופציות אחרות. 

לפני שנסביר מדוע מיטת קומותיים מעץ מלא זה הפתרון המושלם עבור ילדינו, צריך להדגיש, כאשר אנחנו בוחרים לרכוש מיטה כזו או אחרת, אנחנו צריכים לקחת בחשבון  שמדובר בהשקעה לטווח ארוך. לא מדובר במיטה שתשמש אותם לטווח זמן קצר ואחרי זה נצטרך להחליף אותה במיטה אחרת. לכן, אנחנו צריכים לרכוש מיטה שמתאימה להם מבחינת הגודל, הסגנון, הצורה, וכן, מבחינת האיכות. זו גם הסיבה שאנחנו נעדיף לקנות מיטות מעץ מלא, אשר ידועות בכך שהן עמידות לאורך שנים לעומת מיטות אחרות העשויות מחומרים זולים יותר. 

כמו כן, לא במקרה ציינו שגם בשנת 2020 מיטות קומותיים מומלצות יותר מסוגים אחרים של מיטות, שכן עוד בשנים עברו, מיטות מסוג זה נחשבו הרבה יותר מומלצות ממיטות אחרות. מה שהשתנה כעת, זה האיכות וסגנון העיצוב, פחות המבנה או הצורה. 

מדוע מיטות קומותיים מעץ מלא הן פתרון מושלם?

נתחיל בהיבט של החומר. כידוע, עץ מלא הוא עץ איכותי, חזק, עץ שאיננו מתפרק, מתבלה או נהרס בקלות. לכן משתלם יותר להשקיע במיטה מעץ מלא מאשר במיטות מחומרים אחרים. אחת כמה וכמה, כשמדובר בילדים ועבורם אנחנו נרצה לקנות את המיטה החזקה והבטוחה ביותר. בוודאי אם מדובר בילדים קטנים שעלולים לקפוץ על המיטה ולהשתולל. 

מיטות קומותיים, באופן כללי, כאמור, הן מומלצות מאוד ויש לכך סיבות שונות:

ראשית, הן חוסכות לנו מקום. הרי, נניח ושני ילדים ישנים בחדר, אז אם נרכוש עבורם שתי יחידות נפרדות, אז כל אחת מהן תתפוס מקום ולא יישאר להם שטח לשחק בו. לעומת זאת, אם נקנה מיטת קומותיים, אז אנחנו נחסוך שטח נרחב. אם מדובר בשלושה ילדים שישנים בחדר, אז אנחנו יכולים למצוא מיטות קומותיים, שמתחת למיטה התחתונה, יש גם מקום למיטה נוספת שאפשר להכניס ולהוציא מתחתיה. 

צריך להדגיש, ישנן מיטות קומותיים שכוללות בחלק התחתון, מתחת למיטה התחתונה, מקום למצעים. מה שיכול לחסוך לנו את הצורך לקנות ארון נפרד או להשתמש בארון שבחדר לצורך זה. 

שנית, במקרים רבים, מיטת קומותיים יוצרת חיבור טוב יותר של הילדים. בוודאי כשמדובר בילדים קטנים. מדובר באחים או אחיות, והיינו רוצים שהקשר ביניהם יהיה טוב. זה יחבר אותם הרבה יותר, מאשר אם נפריד את הילדים לישון בחדרים שונים, למשל. 

שלישית, העיצוב של מיטת קומותיים הוא מיוחד ומוסיף הרבה לעיצוב של החדר. 

תגובות