תלונה: “נהגי המיניבוסים המחזירים את מחפשי העבודה מסכנים חיי נהגים”

“כבר שנים שהתופעה מסכנת חיים זו קיימת בצומת מול מתחם G ולאף אחד לא אכפת”, מתלוננת מ. “נהגי המיניבוסים שמחזירים את כל מחפשי העבודה מסכנים את החיים של נהגים שרוצים לפנות לכיוון כפר סבא מזרח”. 

נהגי המיניבוסים

 

מאת: אירית מרק

“המיניבוסים חוסמים בצורה בוטה את האפשרות לאוטובוס לעצור בתחנה המיועדת לו, מקשים על האופציה להשתלב בנתיב לאלו שפונים שמאלה מכיוון אושילנד ומבצעים פרסות בפראות תוך כדי סיכון שאר הנהגים. מדוע מאפשרים להם לעמוד שם ולא במקום אחר”.

התלונה עלתה בקבוצת כפר סבא שלנו וגררה עשרות תגובות בנושא.

גם נ. נתקלה בתופעה “מנגד, כל בוקר עומדים מבקשי העבודה ומכוניות שעוצרות להן בצורה מסוכנת מיד אחרי הפנייה ימינה מוייצמן לכוון כביש 40. הן חוסמות את המסלול הימני ומאלצות את הנהגים לחתוך שמאלה לנתיב השני זאת תוך כדי סיכון עצמי וסיכון כל שאר הנהגים. פעמים רבות התרענו. אין דין ואין דיין. את אף אחד זה לא מעניין. אדישות מזוויעה מצד המשטרה”.

א. טוען בנוסף כי “זה לא רק כשהם מחזירים את העובדים, זה קורה גם בכל בוקר. הם מצפצפים על כל חוקי התנועה, עוקפים בפס לבן, עוברים באור אדום, נעמדים ראשונים ברמזור בנתיב שמאפשר רק פניה שמאלה ולא זזים באור ירוק לפניה, גם אם רכב שמעוניין לפנות צופר להם ורק כשהרמזור לכיוון ישר הופך לירוק והרמזור לפניה שמאלה אדום הם מזנקים ראשונים וחותכים לנתיב הימני. עד שלא יתרחש אסון איש לא יתערב. נהגי ההסעות האלה מרוויחים לפי מספרי הסבבים שהם עושים ולכן הם ממהרים תוך כדי סיכון חיי אדם”.

ממשטרת ישראל נמסר “המשטרה מבצעת במקום מעת לעת מבצעי אכיפה תנועתיים ובהם גם חלוקת דו”חות לנהגים שחונים בניגוד לחוק. משטרת ישראל תמשיך לפעול לאכיפת החוק ושמירתו”.

תגובות