סככות ותאורה חסכונית הותקנו בארבעה מגרשי ספורט בבתי הספר סורקיס, תורה ומדע, רמז ובתיכון גלילי

עיריית כפר סבא, באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, סיימה לאחרונה עבודות שדרוג בארבעה מגרשי ספורט פתוחים בבית הספר סורקיס, בבית הספר תורה ומדע, בבית הספר רמז ובתיכון גלילי.

מאת: אירית מרק

במסגרת עבודה זו הותקנו סככות ענק והוקמו במגרשי הספורט מערכות פוטו וולטאיות, הכוללות תאורה בטכנולוגיה מתקדמת. התקנת הקירויים והתאורה מאפשרות גמישות בשעות השימוש במגרשים בימים גשומים ובשעות חמות, כמו גם שיפור חוויית האימון והמשחק במגרש

מגרש סורקיס המשודרג והמחודש

ראש העיר, רפי סער: “עיריית כפר סבא מקדמת את הספורט בעיר, כמו גם את נושא הקיימות אותו היא מובילה בארץ. במסגרת זו, השקענו מאות אלפי שקלים בשדרוג המגרשים ובמעבר לתאורה חסכונית וצמצום צריכת החשמל העירונית, בהתאם למדיניות אותה אני מוביל. אני מזמין את כל תושבות ותושבי העיר להגיע למגרשים וליהנות ממתקנים משודרגים, מוצללים ומוארים”.

במגרש הספורט של בית הספר רמז הוקמה סככה המקרה את כל שטח המגרש ומתפרשת על שטח של 1,560 מ”ר. בתיכון גלילי ובבית הספר תורה ומדע ע”ש זבולון המר שטח הסככה הינו כ-1,000 מ”ר והסככה במגרש הספורט סורקיס בשטח של 670 מ”ר.

בנוסף, במגרשי הספורט הותקנו גופי תאורה חדשניים וחסכוניים בחשמל ומעל הסככות הוקמו מערכות סולאריות המייצרות חשמל, כאשר העבודות בוצעו על ידי חברת “ב.ד.ט.ח. אנרגיה סולארית לישראל בע”מ”.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, דני הרוש: “אני רוצה להודות לראש העיר, לחברה הכלכלית, לרשות הספורט העירונית ולכל מי שעסק בשדרוג מגרשי הספורט, על קידום נושא חשוב זה ועל העבודה המקצועית שנעשתה, המאפשרת לתושבים ליהנות מהמגרשים גם בימי הקיץ החמים”

תגובות