תלמידי תיכון כצנלסון כפר סבא הניחו תפילין במחאה על התבטאויותיו של חולדאי
בינלאומי נותן לכם במתנה 1000 שקלים

מאת: אירית מרק

אם יש לתת כבוד השבוע הרי שהוא כולו מגיע לתלמידי תיכון כצנלסון בכפר סבא שהחליטו להראות לחולדאי בדיוק מה הם חושבים על התבטאויותיו.

חולדאי, ראש עיריית תל אביב עורר סערה עת הבהיר השבוע כי אין להציב דוכני הנחת תפילין בסמוך למוסדות חינוך בתחום הרשות, מה שקומם עליו אלפים

תלמידי כצנלסון הבוקר

תלמידי כצנלסון בכפר סבא הגיעו הבוקר עם כיפות לבנות ונעמדו בכניסה למתחם בית הספר כשהם מניחים תפילין. צעד זה גרר תגובות חמות מציבור רב שהתוודע לעמדה בה נקטו התלמידים.

עמית הרשקוביץ ואסף ארי-עם מובילי המחאה סיפרו לשרון פוסט “בסך הכל עשינו את החובה שלנו בתור אזרחי מדינת ישראל. ביצענו מחאה בצורה פשוטה ובצורה הטובה ביותר, ללא כפייה וללא שום דבר אחר שאמור להפריע לעוברים והשבים. הדברים (הבזויים לדעתנו) שאמר רון חולדאי הפריעו לנו ואנחנו לא ניתן לזה לעבור בשתיקה, בנוסף לזה עשינו את זה מחוץ לבית הספר לאחר שנמסר לנו מההנהלה כי ללא אישור מהמנהל ורק לאחר ישיבה של צוות ההנהלה אולי נוכל לעשות זאת בשטח בית הספר. לשמחתנו הרבה עוד ילדים מבית הספר מכל השכבות נרתמו לעזור לנו, ללא כל בקשה אלא מתוך הבעת נכונות להתנגד לאמירה הזו, דבר שמוכיח שהדבר שעשינו מייצג חלק נכבד מבית הספר שאולי פחד להביע את דעתו. אנחנו מתכוונים להמשיך במאבק שלנו נגד אמירות כאלה שפוגעות באוכלוסייה שלמה כפי שעשינו במקרה הזה”.

 

 

תגובות