שימו לב ! העדלאידע בכפר סבא תחל בשעה 1230 ועד 1430

מאת: אירית מרק

עיריית כפר סבא הודיעה הבוקר כי תתחשב בפניות הורים שביקשו לשנות את מועד העדלאידע שתתקיים ב-6/3/2020.לפי לוח הזמנים החדש

צילום שלומי ראובן

העדלאידע הכוללת תהלוכת ענק תתקיים החל מהשעה 1230 ותסתיים בשעה 1430

בינלאומי נותן לכם במתנה 1000 שקלים

בקבוצת מאמות כפר סבא עלה הנושא לדיון. אחת האימהות בשם שרון שלב גינזבורג הלינה “לא ברורה ההחלטה ההזויה הזו!! יש 3 ימי חופש בפורים, מדוע לקחת עוד יום לימודים ולקצר גם אותו?? מישהו לקח בחשבון את קהל היעד- ההורים והילדים בהחלטה הזו או שזה מה שמתאים למקבלי ההחלטות?”.

מחזיקת תיק תרבות, חברת המועצה עדי לוי סקופ השיבה “ראשית, לכל מי שטען/ה שהעירייה קבעה את תאריך העדלאידע כלאחר יד וללא כל מחשבה, הרי שאין רחוק מכך.
רק כדי לסבר את האוזן, בהכנות לעדלאידע הושקעו מאות רבות של שעות עבודה ותכנון, ישיבות והתייעצויות ושקילת כל האפשרויות תוך בחינת יתרונות וחסרונות לכל חלופה.
עובדי ועובדות העירייה עושים ימים ולילות כדי שהעדלאידע השנה תהיה עשירה, שמחה וססגונית הרבה יותר עם מצגי ענק מקסימים, הפעלות, הפתעות ועוד

עדי לוי סקופ
עדי לוי סקופ

 

“בשנה שעברה, היא שנת חזרת העדלאידע לעיר, האירוע היה ביום שישי לאחר פורים כשזה היה יום חופש גם להורים וגם לילדים. אין ספק שהמועד התאים לרוב מוחץ של תושבי ותושבות העיר. השנה הייתה התלבטות משמעותית, שכן פורים יוצא באמצע השבוע ומרבית ההורים עובדים ולא בחופש, ישנם גם ילדים במסגרות משלימות כגון- קייטנות. נבדקו כל המועדים וכל שעות היום, נלקחו בחשבון שיקולים רבים נוספים (אבטחה, תנועה, עסקים, ילדים קטנים, תקציב, השתתפות צועדים וצועדות, זמינות מיצגים ועוד ועוד). בשקילת כלל הגורמים ובבחינת היתרונות אל מול החסרונות- ובעיקרן הרצון שמקסימום מתושבי ותושבות העיר ישתתפו באירוע, זו ההחלטה שהתקבלה.
“במודיעין לדוג’, כמונו, העדלאידע תתקיים בצהרי יום שישי, וכל הסדרי התנועה והאבטחה יהיו די דומים. לגבי שאלות יותר ספציפיות, הכל ייענה ויטופל במלואו ואם יידרשו שינויים והתאמות, הרי שבהחלט יש אוזן קשבת לכל הבקשות והטענות והללו ייעשו. מדובר על אירוע של פעם בשנה ובואו נזכור שכולנו רוצים לעשות טוב, שהרי מטרת העדלאידע לשמח ולשמוח ביחד”.

הבוקר, גם ועד ההורים העירוני בראשות יובל קדוש התלונן על הזמנים שנקבעוהנהגת ההורים סבורה כי ניתן היה לקיים בקלות את האירוע באחד מימי חופשת חג הפורים, במקום לייצר מעמסה נוספת על כתפיהם של ההורים. נציין עוד כי איננו רואים בעין יפה את האופן שבו התקבלה ההחלטה בעניין זה, מבלי להיוועץ מראש עם הנהגת ההורים העירונית, ומבלי שתינתן לנו אפשרות לפרוס את מכלול שיקולנו בדבר המועד הרצוי לקיום העדליאדע”. 

ענת להב רובין הגיבה לפוסט של ועד ההורים העירוניובימי חופשת פורים ההורים לא עובדים? אז יהיה לנו ״קל״ להגיע? אי אפשר לרצות את כולם אבל נשמע שדווקא ניסו. רוב ההורים לא עובדים בשישי”.

כך או כך, שעות העדלאידע השתנו וכאמור התהלוכה תחל בשעה 1230 ותסתיים בשעה 1430

תגובות