שני מבנים חדשים לתנועות הנוער העובד והלומד ולתנועת הצופים יוקמו בכפר סבא

מאת: אירית מרק

עיריית כפר סבא תקים שני מבנים חדשים לתנועות הנוער העובד והלומד והצופים במערב העיר.

בשבועיים האחרונים התקיימו פגישות בנושא במעמד ראש העיר רפי סער וחברת המועצה עו”ד עדי לוי סקופ עם נציגי עם תנועת הצופים ותנועת הנוער העובד והלומד בשכונות הירוקות

 

נציגי הנוער העובד והלומד בלשכת ראש העיר

במסגרת המפגשים הוצגו לנציגי תנועות השטחים עליהם יוקמו מבני הקבע לתנועות הנוער, על ידי מהנדסת העיר עליזה זיידלר-גרנות, בהתאם לצרכים של כל תנועה ובראייה קדימה.

ראש העיר, רפי סער: “כפי שהבטחתי לנציגי תנועות הנוער מיד עם היבחרי לתפקיד, לפעול להקמת מבני קבע לתנועות, אני שמח לבשר כעת כי לאחר עבודה מול אנשי המקצוע בעירייה ופגישות עם נציגי התנועה – יוקמו שני מבני קבע חדשים, שישמשו מאות חניכות וחניכים. עיריית כפר סבא מעודדת, מקדמת ותומכת בפעילות כל תנועות הנוער בעיר, פעילות המושתתת על ערכים של אהבת הארץ, אהבת האדם ומעורבות חברתית בכל תחומי החיים”.

שבט שליט של תנועת הצופים בשכונות הירוקות כולל 591 חניכות וחניכים ושבט הנוער העובד והלומד בשכונה כולל 150 חניכות וחניכים.

מיקום מבנה הקבע של תנועת הצופים יהיה בשכונת הזמר העברי (שכונה 60), במיקום בו נמצאים כיום המבנים היבילים המשמשים את התנועה לפעילותה

נציגי תנועת הצופים בלשכת ראש העיר

המיקום של מבנה הקבע לתנועת הנוער העובד והלומד יהיה בשכונה הירוקה 80, באזור הצפון-מערבי של השכונה על חלק מהשטח המיועד למבני ציבור, כאשר בימים אלו מתחיל תכנון המבנים.

מבני הקבע לשתי תנועות הנוער יכללו בין היתר חצר למסדרים ולפעילות, כתובות אש, טאבון, חדרי פעילות רחבים וכל הנדרש לפעילות תנועתית מיטבית.
“שמחנו מאוד על הפגישה שהתקיימה בלשכת ראש העיר בנוגע לתכנון הראשוני להקמת מבנה קבע לשבט”, מסרו משבט שליט של תנועת הצופים, והוסיפו: “שמחנו על רוח העשייה, כאשר דגש מרכזי בתכנון המבנה יהיה על התאמתו לצורכי השבט, תוך הקשבה ושיתוף פעולה. אנו מתרגשים ומברכים את עיריית כפר סבא על ההירתמות ומקווים שבמהרה נסיים את שלב התכנון ויוקם המבנה”.

בתנועת הנוער העובד והלומד מסרו: “אחרי ארבע שנים של פעילות בפארק או בין כותלי בית ספר, אנחנו שמחים ונרגשים לקראת בניית המבנה שיהיה כבית לחניכינו. אנו מברכים על המהלך ומחכים בקוצר רוח לבניית המבנה”.

חבר המועצה ומחזיק תיק נוער וצעירים, אמיר קולמן: “כעיר שחרטה על דגלה את קידום תנועות הנוער, אני שמח על איתור שטחים מתאימים להקמת מבני פעילות לתנועות הצופים והנוער העובד, בשכונות הירוקות, וכעת אנו יוצאים לשלב התכנון והביצוע. כפי שאמרתי השבוע, בפגישתי עם חברי ‘ועדת תנועות הנוער’ בהנהגת ההורים המרכזית – אנו נתמוך ונעזור ככל שניתן בהרחבת והעצמת הפעילות החשובה והערכית של כלל התנועות הפועלות במרחב העירוני”.

חברת המועצה ומחזיקת תיק השכונות הירוקות, עו”ד עדי לוי סקופ: “תנועות הנוער הן הבסיס לחברה ערכית יותר, לקהילה חזקה ובעלת חוסן חברתי. אני מברכת בהתרגשות על הקמת מבני הקבע לתנועות בשכונות הירוקות, מה שיאפשר חיזוק מעמדן והגשמת ייעודן ומטרותיהן לטובת כל העיר. אני רוצה להודות לראש העיר רפי סער ולכל השותפים/ות להגשמת החלום- לאגף קהילה נוער וצעירים, למהנדסת העיר, להנהגת הנוער העובד והלומד, להנהגת השחר ושבט שליט ההורים והחניכים/ות. כפר סבא תמשיך להיות עיר השמה את הקהילה במרכז, המעודדת מנהיגות ומעורבות ומחזקת ערכים של ציונות, רוח התנדבות והעמקת הזהות היהודית- ישראלית”.

רצ”ב: נציגי תנועות הנוער בלשכת ראש העיר

תגובות