עיריית כפר סבא פתחה מוקד סיוע ייעודי לעסקים קטנים ובינוניים

עיריית כפר סבא פתחה מוקד סיוע ייעודי וייחודי לעסקים קטנים ובינוניים בעיר, שמטרתו לרכז את כל המידע עבור העסקים במקום אחד, ולאפשר לבעלות ובעלי העסקים לקבל הכוונה מול האפשרויות העומדות לפניהם במסגרת משרדי הממשלה השונים.
מוקד הסיוע החדש יופעל באמצעות אגף ההכנסות העירוני, בימי א’-ה’ בין השעות 08:00-15:00, וזאת לאחר שרוכז כל המידע הרלוונטי לעסקים אלה מכלל אתרי משרדי הממשלה, לרבות משרדי הכלכלה, פנים, אוצר וכן בגופי ממשלה, כגון ביטוח לאומי, רשות המיסים וכדומה.
ראש העיר, רפי סער: “עיריית כפר סבא עומדת לרשות כל תושביה והעסקים בעיר בכל נושא בתקופה הלא פשוטה בה אנו חיים כיום. התפשטות נגיף הקורונה וההגבלות החדשות המוטלות על כולנו, מהווים אתגר לכל אחת ואחד ומעמידים קשיים בפני המשק בכלל, העסקים בכפר סבא וכלל התושבות והתושבים. נמשיך ונסייע לכל מי שנזקק ואני מקווה כי נוכל לחזור במהרה לשגרה”.
מטרת מוקד הסיוע החדש שנפתח הוא לתווך בין בעלות ובעלי העסקים לבין משרדים וגופי הממשלה השונים, על מנת להקל על בעלי עסקים קטנים ובינוניים ולכוון אותם למי עליהם לפנות בנוגע לזכויותיהם, זכויות עובדיהם, הלוואות או לאופן הפעלת העסק.
עסקים המבקשים לקבל את המידע, יכולים להתקשר לטלפון 09-7649334 בשעות הפעילות שצוינו, ועיריית כפר סבא תעמוד לרשותם.
יש לציין, כי מוקד הסיוע מצטרף לקו החם שפתחה העירייה בנושאי חינוך, רווחה ועסקים, כמו גם לאתר ייעודי בנושא הקורונה וערוץ טלגרם עירוני, בו עולים מידע ועדכונים שוטפים, כמו גם סרטונים, פעילויות, תכנים לכל הגילים ועוד, ואולפן כפר סבא Live בפייסבוק העירוני, שהחל לפעול השבוע.

תגובות