יו”ר מועצת המתנדבים, מאיר אהרוני ויו”ר קרן הסיוע לנזקקי כפר סבא, אבי יבין-קלוגר, בקריאה להרים תרומה לנזקקי העיר

ארגוני המתנדבים בראשות יור מועצת המתנדבים מאיר אהרוני יחדיו עם יור קרן הסיוע לנזקקי כפר סבא אבי יביןקלוגר יצאו בקריאה משותפת ונרגשת תוך שיתוף פעולה הדוק לתושבי העיר להרים תרומה לצרכי נזקקי העיר, זקניה וילדי משפחות שבעל כורחם נקלעו למצב משברי זה. (מכתב הפנייה מצורף כאן בהמשך) .

הפעילות מתקיימת לה בשיתוף פעולה מלא ואף מרגש עם אגף הרווחה העירוני לאחר שנאספו התרומות בגל הראשון תרמה הקרן עשרות השלמות של פירות וירקות למנות המזון הקשה שמחולק בעיר. נתרמו אף עשרות חבילות של מוצרים בסיסיים לצרכי תינוקות וילדים קטנים, ולצרכי משפחות שנקלעו למשבר, ועוד ועוד.

הקרן משתפת אף פעולה עם סיירת התיקונים העירוניתיוזמה מדהימה של חבר מועצת העיר ממה שינפיין ומממנת חומרים ומוצרים לצרכי תיקוני הסיירת

רפי סער ואבי יבין

הבוקר תרמה הקרן אף סכום כספי נאה לרווחת פלוגת החיילים שנתקעה כולה בבידוד בחברון ולילדי העיר שבפלוגה ונרכש סל מוצרי מזון גדול לשם כך.

אבי יביןקלוגר יור הקרן ציין שהתקבלו להן עשרות תרומות מרגשות לרבות תרומות של תושבי העיר שמוותרים על המענק של ביבי כי הם ממש לא זקוקים לו ותורמים אותו לנזקקי כפר סבא.

אבי מציין שהצרכים גדולים וקורא לתושבי העיר להמשיך ולתרום תוך שהוא מדגיש ש 100% מהתרומות נתרם לתושבים כי קרן הסיוע שפועלת עשרות שנים בעיר בנויה כל כולה על טהרת מתנדבים מופלאים ואין עלות אפילו לא של שקל לצרכי תפעול הקרן.

אבי ביקש להודות לכל התורמים הנפלאים שפתחו את כיסם וליבם ולכל חברי קרן הסיוע וארגוני המתנדבים שמסייעים למהלך עירוני מדהים זהניתן לתרום בצינורות הבאים : באפליקציות bit, Paybox למספר הסלולרי: 052-3822084.

בהעברה בנקאית או בהמחאה לחשבון עמותת קרן הסיוע לנזקקים כסבבנק לאומי סניף 946 לחשבון 35798050.

ניתן אף לפנות לעניין התרומות

לאבי יבין קלוגר: 052-4280000

למוטי גובר – 052-2994569

לגיורא ארנהיים -050-5235302

לתורמים המעוניינים תנפיק הקרן קבלה על תרומה לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה .

תגובות