שביל אופניים וחניון חדש יוקמו ברחוב התוכנה באזור התעשייה בעיר לרווחת עובדי האזור

עיריית כפר סבא, באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, תקים חניון חדש ברחוב התוכנה באזור התעשיה תעש בעיר, כחלק מעבודות הפיתוח של פרויקט “מהיר לעיר”. התוכנית כוללת סלילת שביל אופניים ונטיעת עצים חדשים.

מאת: אירית מרק

החניון החדש, אשר יכלול 100 מקומות חניה, יוקם לרווחת כל תושבות ותושבי העיר ובאי האזור. זאת במטרה לפתור את מצוקת החניה באזור התעשייה עבור עובדות ועובדי המקום.

התוכנית המקורית כללה בניית חניון רחב היקף, וצומצמה כדי למנוע פגיעה בשטח הפארק העירוני, תוך הוספת שביל אופניים.
כמו כן, החניון מצטרף למערך השאטלים לעובדים המופעל באזורי התעשייה .We.Ride

ראש העיר, רפי סער: “אנו נמצאים בתקופה לא פשוטה, אך למרות האתגרים שעמן מתמודדת מדינת ישראל כולה בימים אלה, אנו ממשיכים בעבודות פיתוח ושדרוג העיר, תוך ראיה רחבה של טובת כלל האוכלוסייה, במטרה לפתח ולפתור את מצוקת החניה, תוך שדרוג חזות העיר ויצירת רשת שבילי אופניים, מדובר בבשורה לכל העובדים באזור, כאשר שביל האופניים יחבר בין מזרח העיר למרכזה”.

החניון החדש יאפשר, כאמור, לתושבות ותושבי השכונות המזרחיות להגיע למרכז העיר ללא רכב פרטי ובנוחות, בזכות רשת שבילי האופניים שתיסלל.

בנוסף, כוללת התוכנית שמירה על העצים באזור ונטיעת עצים נוספים, כחלק ממדיניות עירונית ירוקה.

סגן ראש העיר ומחזיק תיקי התחבורה והקיימות, עילאי הרסגור-הנדין: “בימים אלה אנחנו מוציאים לביצוע פרויקט חדש – שביל אופניים ברחוב התוכנה, שיחבר בהמשך את שכונות מזרח כפר סבא לאזור התעשייה ומרכז העיר. זאת באופן מהיר וללא הפרעה להולכי הרגל בפארק. הפרויקט היה מיועד במקור להיות חניון גדול, אך על מנת לשמור על שטחים עתידיים לפארק, ובהתאם למדיניות המקיימת שאנחנו מובילים, החלטנו ראש העירייה ואני לבטל את רוב החניות ולהשתמש ברצועה המערבית של החניון על מנת להעביר בה את השביל. העבודות נעשות במימון מלא של משרד התחבורה כחלק מההישגים במסגרת ביצוע ‘מהיר לעיר'”.
השרון פוסט

תגובות