מסיבת מרפסות והופעות שיעברו ברחבי העיר: חוגגים עצמאות בכפר סבא בשידור חי

עיריית כפר סבא נערכת בימים אלה לקראת חגיגות יום העצמאות 2020 בכפר סבא, במתכונת שונה וייחודית.

מאת: אירית מרק

השנה, עקב המאבק העולמי והכלל ארצי בהמשך התפשטות נגיף הקורונה בישראל, לא יתקיימו חגיגות המוניות בישראל, כנהוג בשנים עברו.

בכפר סבא יתקיימו חגיגות העצמאות ה-72 למדינת ישראל במתכונת מיוחדת, שיעברו ברחבי העיר.
אירועי העצמאות ייפתחו בטקס מיוחד למעבר בין יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה ובדברי פתיחה של ראש העיר רפי סער והרב מרדכי דשא

בהמשך תתקיים מסיבת רכבי עצמאות, שתעבור בכל רחבי העיר ותשמח את התושבים.

ראש העיר, רפי סער: “התקופה המאתגרת בה אנו נמצאים והמאבק העולמי בהמשך התפשטות נגיף הקורונה, אינם מאפשרים לנו לחגוג את יום העצמאות כבשנים עברו ולהתכנס לחגיגות המוניות, אך נחגוג את יום הולדתה של המדינה, כך שהשמחה תגיע לכל בית ובית בעירנו. הכנו תוכנית חגיגות ייחודיות, המתאימות לכל גיל, שישודרו בשידור חי לכל מי שמבקש לצפות בהן.
האתגרים הרבים העומדים לפנינו עוד רחוקים מפתרון ובשעה קשה זו, יש לעבוד בשיקול דעת נכון והסבת התקציבים הללו לנושאים הבוערים העומדים לפנינו, ביניהם נושא הרווחה, הקשישים בעירנו, העסקים המקומיים ועוד. על כן, החלטנו בהחלטה משותפת כי השנה לא יהיו זיקוקים ומופעים גרנדיוזיים בעיר. ניעזר בכוח עירוני ונביא שמחה ללב התושבות והתושבים שלנו. אני מאחל חג עצמאות שמח לכל משפחת כפר סבא ולכל בית ישראל, ושנחזור לשגרה בהקדם”.

חברת המועצה ומחזיקת תיק התרבות עו”ד עדי לוי סקופ- “כפר סבא תחגוג את יום העצמאות השנה באופן שונה ומיוחד כראוי לתקופה המורכבת בה אנו מצויים. אנו פועלים ללא ליאות לילות כימים  כדי שנצליח להביא שמחה וגאווה בליבם של כל תושבי ותושבות העיר ביום חגה של המדינה, בצניעות, ערכיות וחיבור מירבי עם כוחות מקומיים מהקהילה המקסימה שלנו. אני מבקשת להודות מקרב לב לראש העיר על החלטתו המוצדקת והראויה לא לקיים את מופע הזיקוקים השנה וכן לאיתי צחר מנכ”ל העירייה, מנכ”לית החברה לתרבות הפנאי ומנהלת אגף תרבות שרון פז, מנהלת מחלקת אירועים עולמית מדמון, מנהלת אגף חברה וקהילה מירב הלפמן ולכל הנהלת העירייה והצוות המקצועי העמל במסירות, אהבה ומקצועיות רבה להפקת האירועים”.

במסגרת חגיגות העצמאות בעיר, תתקיים תהלוכה ייחודית של רכבים, מקושטים בדגלי ישראל ובובות מיצג ענק של הזמרים יהונתן מרגי ועדן בן זקן. התהלוכה, שתעבור בכל העיר, תלווה במוזיקה ובשירים שיעשו שמח לכל תושבות ותושבי העיר, שיוכלו לצפות בה מחלונות ומרפסות בתיהם.

טקס המעבר ומופע התהלוכה ישודרו בשידור חי בפייסבוק העירוני.
למחרת, יום העצמאות, תתקיים מסיבת מרפסות ייחודית בשעות הבוקר לילדים, עם רכבים מיוחדים שיעברו ברחבי כפר סבא וינגנו שירי ילדים.

בשעות אחר הצהריים יעברו רכבי חג מקושטים בכל רחבי העיר למסיבת מחול ושירה ישראלית. מסיבות אלה ישודרו אף הן בשידור חי בפייסבוק העירוני

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות