מפקד תחנת כפר סבא, יורם ברינה, תובע את מייסד ביקורת בונה, בסך 70 אלף שקלים בטענה כי הושפל. אמיר בתגובה “אף אחד לא ימנע ממני לעשות עבודה עיתונאית”
מאת: אירית מרק
חשיפה בלעדית באתר השרון פוסט, אתר החדשות המוביל בעיר :מפקד תחנת המשטרה בכפר סבא, יורם ברינה, תובע את מייסד אתר ביקורת בונה, אמיר יעקב על סך, 70 אלף שקלים, בטענה כי הושפל מפרסומיו של יעקב בפייסבוק, זאת לאחר שאמיר יעקב היה היחיד שקיבל דו”ח במתחם בו היו אזרחים נוספים. 

“למנוע קידומו בסולם הדרגות”

בכתב התביעה שהתקבל טוען ברינה באמצעות עורכי דינו יעקב בדור ויוסי קטש, כי מדובר בעוולה אזרחית שכוונה כלפיו באופן חסר עכבות מתוך מטרה לנסות לפגוע ולביישו. “העוולה בוצעה תוך חדירה לחייו הפרטיים של התובע במטרה להסית הציבור נגד התובע, לבזותו, לפגוע בפרנסתו על רקע היותו איש משטרה ועל מנת לפגוע בו ולמנוע קידומו בסולם הדרגות במשטרת ישראל”

יורם ברינה
הטענה ללשון הרע כפי שנטען ע”י יורם ברינה בתביעה, הוא הפרסום הבא בדף הפייסבוק שהועלה ע”י יעקב אמיר בדף ביקורת בונה “עוד ניסיון חיסול נגד מייסד אתר ביקורת בונה. לכאורה. האם מפקד תחנת כפר סבא יורם ברינה מנסה לבלום את התקשורת בעיר כפר סבא? האם אתה מחפש על הגב שלי כותרת? 500 שקל קנס למייסד אתר ביקורת בונה. מה המשמעות של התקנות החדשות שאישרה הממשלה. אז לאן מותר לצאת, לקניות, לטיפולים חיוניים, הפגנות, ועוד שימו לב. מפקד תחנת כפר סבא יורם ברינה כשאתה מזעיק ניידת של שיטור עירוני מהוד השרון לכפר סבא, זאת אכיפה בררנית”.

“קללות ודברי נאצה”

מפקד התחנה טוען בתביעה כי כשהחל הפוסט של יעקב לתפוס תאוצה, החלו גולשים להעלות העלבות ואיומים כלפי ברינה כאשר לפוסט היו 230 שיתופים ו-229 תגובות. “בנסיבות אלו החלו גולשים רבים לקלל ולכתוב דברי נאצה כלפי התובע ( יורם ברינה), תוך כדי שהנתבע מעלה תמונות של התובע במדים ושם אותו ללעג בפני הגולשים כאשר מכנים אותו “מניאק”…”זונה”…”עושק העם”…חייב הפיכה במערכת המשפט והמשטרה”…בני זונות כל השוטרים”…”משטרה חרא”…יורם ברינה חתיכת חלאה”…ועוד.

“בכל מקום מצביעים עליו ומרכלים מאחורי גבו”

מתוך כתב התביעה “הפרסום גרם לנזק בלתי הפיך לתובע ושמו הטוב בקהילה בה הוא חי. מאז המקרה, התובע ( יורם ברינה), חווה משבר קשה שכן בכל מקום מצביעים עליו ומרכלים עליו מאחורי גבו וללעג בפני פקודיו ומפקדיו והפך לשיחת העיר. התובע חש מושפל ומבוזה וחשוף לעין הציבור בצורה שאינה מכבדת אותו”.
ברינה מבקש בתביעה כי בית המשפט יחייב את אמיר יעקב בסכום התביעה בסך 70 אלף שקלים ובנוסף כי ימחק הפרסומים שהעלה אודותיו ואף יפרסם התנצלות.

“במשטרה לא אוהבים את נוכחותי באירועים הפליליים”

מייסד אתר ביקורת בונה, אמיר יעקב בתגובה “לאחר שהגשתי תלונה במח”ש על מפקד תחנת המשטרה יורם ברינה, היה לי ברור שתבוא תגובה מצד המפקד כמו שהגיעה היום. אנחנו נמשיך לעשות תחקירים על המשטרה ולעדות יש עשרות סרטונים שהעלינו שחלק מהם לפחות אף קיבלו במה בתכניות טלוויזיה. נפגש בבית משפט והצדק יצא לאור. אף אחד לא ימנע ממני לעשות עבודה עיתונאית. במשטרה לא אוהבים את נוכחותי באירועים הפליליים אולי משום העובדה שאני היחיד המגיע לשטח בעת אירועים פלילים בעיר ובכלל”.

 

 

הדירה הכי יפה שראיתם בכפר סבא ! בכפר סבא הירוקה (80) דירת גן חדשה! 5 חדרים במיקום מושלם?הכי יפה בשכונה ✅בניין חדש !…

פורסם על ידי ‏השרון פוסט‏ ב- יום רביעי, 22 באפריל 2020

תגובות