זוועה בעקבות הסערה בבית העלמין נורדאו כפר סבא: מצבות נעקרו ממקומן “נתחיל לתקן מיד”, אומר מנכ”ל חברה קדישא

זוועה בבית העלמין נורדאו כפר סבא: מצבות חוללו ונעקרו ממקומן

מאת: אירית מרק

חשיפה בלעדית באתר החדשות המוביל השרון פוסט: תושב העיר בעבר שהגיע אמש לבית העלמין לפקוד את קבר יקיריו נחרד לראות את המראות הקשים בבית העלמין נורדאו כפר סבא. מצבות נעקרו ממקומן ממש

בית עלמין נורדאו

“ראינו את המצבות שנשברו, הייתי ממש מזועזע וזה היה נראה כמו חילול מצבות בתחושה הראשונה, לא היה אף אחד במקום אז פניתי למשטרה שהגיעה מיד לעשות סיור במקום. מאוחר יותר הם מסרו לי שבסערה האחרונה נפל שם עץ ובגלל זה נעקרו שם המצבות”.

עוד מציין התושב כי מדובר בכאב עצום למשפחות “לא מבין למה לא סידרו את זה עד עכשיו, הסערה היתה לפני מספר שבועות. המצבות כמו שהם נראות כעת זה היה נורא למראה. בחו”ל אם היה קורה דבר כזה זה היה בכל כותרות העיתונים הגדולים. מזעזע ממש לא יתואר. ביום השואה להגיע לבית העלמין ולראות כזה דבר זה מזעזע ביותר”

מוטי אלבום, מנכ”ל חברה קדישא : “מדובר בנפילת עצים מהסערה, את העצים סילקנו ואת המצבות נתקן כשנוכל לעבוד כמו שצריך. אני מקווה שנוכל מיד להזמין תיקון ולהתחיל בעבודות השיפוץ”.
מוטי, האם יש מצלמות כעת בבתי העלמין בכפר סבא, האם משפחות יכולות לעקוב ולצפות אחר לוויות באינטרנט? 
“אכן יש בבית העלמין נורדאו מצלמה אשר בימים אלו מחוברות לשרת ומשפחות יקבלו גישה למצלמה על מנת לעקוב ולצפות בזמן אמת בלוויות יקיריהם. בימים הקרובים יעלה השרת לאוויר ויפורסמו פרטי ההתחברות”.

תגובות