האב וחמשת ילדיו הועברו לבית מלון בסיוע עיריית כפר סבא

מאת : אירית מרק

האב, המגדל לבד את חמשת ילדיו, עקב נטישת אמם, הועבר הבוקר ע”י עיריית כפר סבא, לבית מלון בצומת רעננה, כאשר במקביל חברת הובלות מטעם עיריית כפר סבא, הגיעה לאסוף את הציוד של המשפחה מדירת עמידר אליה פלשה המשפחה. דירה שכזכור עמדה שנתיים ריקה כפי שפרסמנו. 

למרות שהדירה עמדה שנתיים ריקה ובגלל הפלישה, משרד השיכון כזכור הודיע לאבא כי ביום ראשון ישלח משטרה לסלק את האב עם הילדים מהבית. כפי שפרסמנו, אין למשפחה לאן ללכת ובעצם זה אומר שהם נזרקים לרחוב.

רבים, רבים וטובים פנו, שאלו, התעניינו וניסו לעזור. פרסום סיפורם העצוב והנוגע ללב של האב וחמשת ילדיו נגע באלפים ששיתפו. אימהות מגני הילדים התגייסו ואספו בגדים, משחקים הנעלה וכו. תודה גם לחברת המועצה עדי לוי סקופ היחידה מבין חברי מועצת העיר שהתגייסה ועזרה אף היא לאב.

הילדים

כמו כן, בפייבוקס שנפתח לטובת המשפחה – רבים תרמו והסכום שגויס עד כה עבר כבר את ה-10 אלף שקלים.

האב סיפר כי הבוקר בשעה 11 הגיעה משאית מטעם העירייה כדי לאסוף את הציוד שהושאר בדירת עמידר. הציוד הועבר לאחסון. “אני רוצה לומר תודה רבה לכל הרבים שפנו וביקשו לעזור, זה לא מובן מאליו, היו מאות פניות של אנשים טובים. התרגשתי מאוד מאוד לראות התגייסות כה עצומה, גם הילדים מאושרים. אני רוצה לומר תודה אישית לראש העירייה רפי סער ולסגנו דני הרוש. ראש העירייה היה איתנו בקשר לאורך כל דרך ואף התקשר היום לאחר המעבר לשאול לשלומנו. ראש העיר הבטיח לי שידאג לנו והעירייה תמצא לנו דירה בשבועיים הקרובים שנוכל לעבור אליה, דירה ראויה לילדים עד שנקבל דיור ציבורי. ראש העיר הבטיח כי העירייה והוא אישית ילווה אותנו לאורך כל הדרך ויתמכו עד לקבלת אישור לדיור ממשרד השיכון. אני רוצה לומר תודה לך אירית מרק באופן אישי על כל התמיכה והעזרה, האכפתיות והאהבה ואין כמוך בעולם”.

 

דירת גן חדשה למכירה בכפר סבא הירוקה (80) !5 חדרים במיקום מושלם ? הכי יפה בשכונה ✅בניין חדש ! יוקרה!✅ המיקום הכי…

פורסם על ידי ‏השרון פוסט‏ ב- יום חמישי, 23 באפריל 2020

תגובות