הבר מצווה מתקרבת? השתמשו בזמן הסגר לצילום בני המשפחה

הבר מצווה מתקרבת? השתמשו בזמן הסגר לצילום בני המשפחה

בתקופת הקורונה אנו סגורים רוב הזמן בבית בהתאם להנחיות משרד הבריאות. כדאי לנצל את זמן הסגר והבידוד הביתי ללימודים, לתחביבים, לבילויים משפחתיים ועוד, ואם הילד שלכם עומד לחגוג בקרוב בר מצווה כדאי גם לנצל את הזמן הפנוי כדי לצלם את המשפחה עם חתן השמחה ולהכין חומרים למצגת מושקעת ומרגשת שתוכלו להקרין באירוע עצמו או אם הסגר יימשך לשלוח לקרובי המשפחה ולחברים באמצעות המייל או בווטסאפ.

לא לשכוח לתעד את המשפחה בזמן הסגר

הסגר שנחת על עם ישראל בעקבות התפרצות נגיף הקורונה גורם לחוסר נוחות, לבידוד חברתי, לקשיי פרנסה ועוד. יחד עם זאת זו תקופה שכדאי לנצל לטובה כדי לבלות עם המשפחה, לתכנן את העתיד בראש שקט ולא תחת לחץ, ליהנות מגיבוש עם הילדים וכדומה. כדאי לתעד את המשפחה ברגעיה השונים תחת הסגר כדי ליהנות מצילומים מרגשים בעתיד, כך תהיה לכם מזכרת לכל החיים ותוכלו להציג לנכדים כיצד אתם התמודדתם עם משבר הקורונה.

אם הילד שלכם עומד לחגוג בקרוב בר מצווה ואינכם יודעים עדיין האם תוכלו להפיק אירוע משפחתי גדול ומרגש כדאי לנצל את הזמן הפנוי כדי לצלם את חתן השמחה ושאר בני המשפחה ואפשר גם להתחיל לאסוף חומרים לצורך בניית והפקת מצגת בר מצווה או קליפ מנצח לבר מצווה.

לשפר את יכולות הצילום 

בתקופת הקורונה רבים משקיעים בתחביבים חדשים, כאשר אחד התחביבים הפופולריים ביותר הוא צילום. אין צורך למהר ולרכוש מצלמה דיגיטלית משוכללת ויקרה כיוון שכיום המצלמות של הסמארטפונים מספקות מענה איכותי לרוב האנשים, ואפשר להתאמן בבית ובסביבה הקרובה לבית כדי לשפר את טכניקות וכישורי הצילום שלכם. יש מאות מדריכי צילום בחינם או בתשלום סמלי באמצעותם תוכלו לשפר את יכולות הצילום שלכם, אפשר להשתתף בוובינרים שונים, לצפות בסרטוני הדרכה ויש גם אפשרות ללמוד צילום באמצעות  קורסים אונליין.  

לאסוף חומרים לקליפ או למצג בר מצווה

בזמן הסגר יש לכם זמן פנוי בשפע וגם הבית מבריק לאחר הניקיונות היסודיים לפני פסח. מאחר ומועד הבר מצווה של בנכם הולך ומתקרב כדאי להוסיף לסדר היום גם איסוף חומרים להפקת מצגת או קליפ בר מצווה, כאשר כיום ישנה אפשרות להפיק את המצגת מרחוק באמצעות אפליקציה. 

כדי להפיק קליפ או מצגת לבר מצווה יש לאסוף חומרים שונים מתקופת הילדות של הילד, למשל תמונות וסרטונים של טיולים משפחתיים, חגיגות יום הולדת, תמונות מאירועים ועוד. כמו כן אפשר להפיק סרטונים משעשעים בסגנון טיק טוק וליהנות מבילוי משפחתי מרתק ומגבש, אתם יכולים גם להוריד תוכנת עריכה למחשב או לנייד ולהיעזר בה לשיפור הסרטונים ולהוספת אפקטים. כל החומרים שתכינו לקראת האירוע עצמו ישמשו אתכם לבניית המצגת או הקליפ לחתן בר המצווה, וכך תיהנו גם ממזכרת מרגשת לכל החיים.

תגובות