במבו קו – החנות הראשונה למוצרי טקסטיל מבמבוק הגיעה לרמת השרון

במבו קו – החנות הראשונה למוצרי טקסטיל מבמבוק הגיעה לרמת השרון

בדי במבוק הם להיט בעולם הטקסטיל והסטודיו של במבו.קו הוא המקום המושלם להכיר אותם מקרוב. בואו להכיר את המותג שמביא לכם את הטרנד הנעים לחדר השינה – השרון פוסט

לישון בתוך ענן – במבו קו, החנות הראשונה למוצרי טקסטיל מבמבוק הגיעה לרמת השרון

מי ידע שבמבוק יהפוך לחומר גלם שמכינים ממנו שמיכות, מצעים, מגבות ובעצם כל מוצר טקסטיל שאתם יכולים לחלום עליו? יותר מזה, מי ידע שזה הבד המושלם שיעשה מהפכה בעולם הטקסטיל?

אז מסתבר שיש מישהי שחלמה את כל זה והפכה את זה למציאות. תכירו את שלומית כוחיי, האישה והכוח המוביל שמאחורי החנות החדשה שנפתחה ברמת השרון – Bamboo&Co.

מה סוד הקסם של בדי הבמבוק?

כל המוצרים של במבו.קו מיוצרים מבדי במבוק אקולוגים מובחרים. צמח הבמבוק הוא ממשפחת הדשאיים ועצם הגידול שלו מחזק את הקרקע ומסייע לשמירה על הריאות הירוקות החשובות ביותר במזרח הרחוק, לא רק שהגידול מסייע לטבע אלא שגם כל תהליך העיבוד של הצמח לכדי בד הוא אקולוגי ולא נעשה בו שימוש של חומרים כימיים

התוצאה שמתקבלת היא בד שמעניק רכות ונעימות אשר הולכת ומשתבחת ככל שמשתמשים במוצר יותר, המוצרים הללו גם נהנים מתכונות מופלאות כמו היפואלרגניות ואנטי בקטריאליות אשר מעניקים חווית שימוש מושלמת לתינוקות ומבוגרים כאחד. הסיבים הייחודיים של הבמבוק נראים כמעין צינור ומאפשרים שמירה על טמפרטורה מאוזנת בימי החורף וגם בימי הקיץ. אם כל זה לא מספיק לכם אז מוצרי במבוק כמו למשל מגבות או חיתולי טטרה יכולים לספוג יותר נוזלים מכותנה וגם להתייבש מהר יותר.

מה הקשר בין סין לטרומפלדור? במבו.קו!

לא רחוק מתחנת המשטרה, בטרומפלדור 10 ברמת השרון שוכן לו סטודיו קטן וקסום, ובו תוכלו לבקר ולהרגיש את האיכויות המופלאות של בדי במבוק ובעיקר הרכות והנעימות שאף בד לא יכול להתחרות בהם. 

שלומית כוחיי בכלל לא חשבה להקים מותג טקסטיל, היא מגיעה מעולם הדיגיטל ובמקרה התאהבה בעולם התפירה בעת הייתה בחופשת לידה עם בנה הבכור. השנים חלפו ושלומית הבינה שכדי לייצר עולם טוב יותר למען בנה הקטן היא צריכה לעזור וכך היא התחילה לחפש אחר בד שיהיה גם נוח ונעים וגם אקולוגי וידידותי לסביבה, אחרי מחקר וניסוי היא גילתה את בדי הבמבוק והתוצאה היא רווח של כולנו

המותג שיצרה (Bamboo&Co) הוא משב רענן בעולם הטקסטיל, מדובר על מוצרים איכותיים ומושלמים שכל אחת ואחד חייב שיהיו בביתו. שלומית דואגת לכל פרט ופרט כדי להביא תוצר מושלם שככל שבוחנים אותו מגלים יותר כי הוא פשוט וגאוני. אז למה אתם מחכים? קפצו לבקר את שלומית והפנדות בסטודיו. 

תגובות